Gå til innhold

iPod'en tror den er tom for batteri


Anbefalte innlegg

Jeg har ett problem med min iPod, den tror den er tom for batteri!!!

Når jeg slår den på og begynner å høre på en sang så tar det ca 10sek før den slår seg av og gir beskjed om det den er tom og mp kobles til en strøm kilde ellr hva det er! men prøblemet er at den ikke er tom, den er over halv full...

så da må jeg koble den i laderen og la den starte opp så den finner ut at den ikke er tom så kan jeg høre lenge på den.

Noen som har hørt om dette før eller vet hva jeg kan gjøre???

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har samme modell som meg iPod 3G 20GB (den med fire oransjelysende knapper under skjermen) så varer batteriet cirka 9 måneder før det "dør".

 

Min iPod er for øyblikket en tur i Nederland og snart får jeg en helt ny på døra, for andre gang!

 

Jeg har sagt til Apple at jeg kommer til å ringe hver niende måned framover for å få en ny, men om de kunne tenke seg å gi meg en 4G så hadde problemet hvert løst. Det var ikke Apple's måte å gjøre det på fikk jeg høre, så da blir det nye iPod hver niende måned framover :thumbdown: . For noen j**** idioter :realmad: !

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du får en "ny" 3G. Har spurt dem om å få 4G, det vil de ikke gi meg.

 

De tar inn din spiller åpner den, fikser den, "pusser den opp" og sender den ut til noen andre som har problemer. Du får med andre ord en slags brukt iPod. Har sammenlignet med flere venner som har sendt inn iPoden sin, både 3G og 4G, og alle har en liten skarp kant mellom skjøten, som vitner om at den er blitt åpnet. Min siste hadde til og med en liten ripe i touchhjulet. Ellers ser den helt ny ut. Kommer til og med pakket inn i "don't steal music"-plasten :p .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...