Da Rocksy Da Man Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Hva her skjedd med Microplex. Har de seriøse problemer med server. Siden har vært nede i 2 dager. Begynner å bli nervøs for bestillingen min! http://www.microplex.no Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Siten funker fint den.... AKIRA Lenke til kommentar
Da Rocksy Da Man Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Da er det jeg som har et seriøst problem. Har nettopp instalert Router på ADSL linja mi. kan dette ha no å si? Lenke til kommentar
xeos Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Hm, prøv å reloade siden. Har altid måttet gjøre det siden jeg byttet til m$ explorer 6... Mulig en eller annen instilling som gjør det. :???: Uansett er det dårlig design av microplex sitt nettsted, har ikke trengt å gjøre dette med noen annen side! [ Denne Melding var redigert av: xeos på 2002-08-06 15:36 ] Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Når man først er inne på Microplex, vet noen om de bare har webshop eller har de også en butikk (i Sarpsborg?) som man kan handle i? Hadde vært litt kult å titta på noe av det de selger... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 mener å huske at Microplex har utsalgssted i Halden. Lenke til kommentar
OlaPirat Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Det er mulig å besøke dem i Sarpsborg, men de vil helst at folk handler på Web. De har ikke bemanning til å håndtere mye kunder i butikken. De har heller ikke satt opp noen utstillig av noe. Selve butikken fungerer mer som et lager. Skulle de kjørt med bemanning til å håndtere vanlig butikksalg så måtte de satt opp prisene sine. Har vært der selv et par ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå