Trommealvar Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hejsann! Er helt fersk på dette feltet, men jeg har litt lyst til å ha en liten LAN-sammenkomst med noen venner. Hva er det jeg trenger? Hva for noe hastighet bør det være på switchen? På forhånd takk Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Pass på at alle PCene har nettverkskort, og at alle deltagerene har hver sin TP-kabel (nettverkskabel). Skaff så en switch med minimum tilsvarende antall porter som dere er deltagere (100 Mbit bør holde fint). Koble sammen, og mye er gjort Endret 13. august 2005 av Knut Marius Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Så jeg trenger en spesiell kabel, jeg kan ikke bare bruke vanlig internettkabel? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 en TP kabel er en nettverks kabel, og mest sansynelig den du mener er en "internett kabel" Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Flaut... Da er det sikkert i orden da. Takk for ekstremt raske svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå