Hoppesagåsa Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg sitte her med RH7.3 og KDE. Jeg sliter litt med Konqueror som jeg synes oppfører seg nokså ustablit. Den er usannsynlig treig til tider, både web- og filbrowserdelen. Og idag skjedde det noe nytt, som jeg ikke får fikset på. Toolbaren ligger "klemt" mellom meny- og adresselinja, litt i bakgrunn av begge. Den fungerer fremdeles, men jeg får ikke lenger lagt den på samme linje som adressen. Dette skjer kun når jeg trykker på snartveien i taskbaren. Trykker jeg på snarveien til 'home' som ligger pr. default på skrivebordet, er alt som det skal være! Hva er dette for noe? Lenke til kommentar
Booth Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Veit ikke, men opera eier! [ Denne Melding var redigert av: Booth på 2002-08-06 22:56 ] Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Konq. er noe her ja, samme med Bugzilla og Nutscrap. Opera er bra det, men var ikke så digg i FreeBSD som i Linux. Driver og tested ut FreeBSD om dagen. Installerte en browser som heter dillo, liten og kjapp. Notat: Heller liten og kjapp en stor og slapp :razz: Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Opera er det beste. :smile: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Har bare brukt Konq. til filbehandling, ikke som browser. Bruker Opera til dette. Konq. kan være bra nok den, men virker ganske ustabil... Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Prøv gentoo til filbehandling, rask og grei. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg bruker en kombinasjon av opera og konqerour, funker fett det . Selv om jeg synes OPera er best da .. :wink: Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Skjønner ikke helt hvorfor dere synes Opera er bra? :smile: Har aldri fått den til å funke særlig bra i Linux (Windows-versjonen er bedre). MYE senere en f.eks Mozilla, hos meg. Skjønner ikke helt detta jeg asså :smile: Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Jeg bruker kun Konqueror til filebrowsing, men jeg skal sjekke ut alternativene over. Jeg skjønner heller ikke hvorfor Opera er sa mye å rope hurra for. Etter at jeg fant et theme til Mozilla som heter littlemozilla ( http://www.phule.net/mirrors/littlemozilla/ ), som utnytter skjermflaten maskimalt, har jeg kun holdt meg til denne. Den små knapper, og adresselinje og knapper på samme linje. Lenke til kommentar
zadaz Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 min løsning: WM: Fluxbox *lynrask Fil browser: Endeavour Mark II *lynrask *kan confe mime saker.. *har en bilde browser Web Browers: Opera!!!!! *lynrask http://home.online.no/~bgru/Bilder/screen2.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå