Holtemann Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Uff og uff, da har mor ringt. Og hun trenger hjelp. Og da gjør jeg det også, for dette kan jeg lite om. Mor har en SonyEricsson S700i standard sølv, men etter å ha kikka som en gal på Ebay har hun kjøpt et rødt deksel. Da måtte jeg selvfølgelig komme innom (Dvs. ble kommandert innom) for å bytte dette. Det så derimot ikke lett ut i det hele tatt, i alle fall ikke med min tekniske kompetanse. Jeg prøvde å forklare at dette var utenom mitt område, hvorpå jeg da selvfølgelig får det ærefulle oppdraget å faktisk få dette i orden. Så da spør jeg dere: Ohh teknisk kyndige medlemmer. Hvor kan man få hjelp til dette? Det skal også sies at jeg ringte GSM teknikk og de tok det ikke på seg, for dette var veldig avansert. Skal også sies at jeg fant en guide her: http://www.it.com.cn/f/mobile/0411/12/46616.htm men denne er på kinesisk, og litt vrient om det faktisk står ting man bør legge merke til under bytting, og eventuelt noe viktig info. Kan jo selvfølgelig betale for dette! Endret 14. august 2005 av Holtemann Lenke til kommentar
Panic Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg visste ikke engang at man fikk tak i deksel til S700i. For meg som har en S700i høres det jo helt umulig ut. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Jauda, men for en snau hundrelapp kom det et deksel i posten som ser ut til å være av overraskende god kvalitet faktisk, men jeg har enda ikke funnet noen som er villige til å ta oppdraget (Og som bor innen rimelig avstand fra Oslo) Lenke til kommentar
Panic Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Å please kan du ikke fortelle om hvordan du kjøpte dekselet. Er det vanskelig. Tar det lang tid før du mottar varen. Endret 29. august 2005 av Mobilfriken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Han skrev jo at det ble kjøpt på Ebay. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Han skrev jo at det ble kjøpt på Ebay. Vet det, men lurte på om det var enkelt å handle fra ebay Endret 29. august 2005 av Mobilfriken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Har aldri handlet på Ebay før, så det vet jeg desverre ikke. Uansett, etter litt googling, fant jeg denne siden. Teksten er på kinesisk, men du skjønner vel hva du skal gjøre ut i fra bildene. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Skjønner det ja, men det ser jo komplisert ut. Er redd for å ødelegge telefonen min. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Skjønner det ja, men det ser jo komplisert ut. Er redd for å ødelegge telefonen min. Skulle ikke det være til din mor a?? Forresten, mødrer pleier vel ikke å bruke S700i vel? Litt for avansert... Lenke til kommentar
Panic Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Skjønner det ja, men det ser jo komplisert ut. Er redd for å ødelegge telefonen min. Skulle ikke det være til din mor a?? Forresten, mødrer pleier vel ikke å bruke S700i vel? Litt for avansert... Det er ikke jeg som har startet denne diskusjonen. Det er han derre holtemann Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Yup, han derre Holtemann.. Det er meg. Og du kunne tilogmed sluppet å google om du hadde lest hele teksten min, for der er samme linken. Og ja, det er moren min som har S700. Men det er fortsatt umulig å finne noen som kan gjøre dette. Ebay er forresten enkelt om du har en konto på Paypal i tillegg. Da kjører de sammen automatisk, når du skal betale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Beklager, overså linken da jeg leste inlegget ditt. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Ikkeno pes, hehe.. Men er som sagt villig til å betale for at noen gjør denne jobben. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Nå har jeg fått skiftet deksel på min S700i, og det gikk jo sånn passe greit bortsett fra at jeg jeg brukte MANGE timer. Skifinga gikk greit, men de dekselene fra Hong Kong er ikke akkurat helt som originaldekselet. Det passer nemlig ikke helt perfekt.Dårlig KONSTRUERT Du får rett og slett ikke skrudd dekselet helt fast, det blir et lite glipp på toppen av telefonen. Dessuten er front dekselet dårlig konstruert slik at navigasjonstastene ikke sitter perfekt. Ellers er det bra. Telefonen er like god som før og har fått et nytt utseende. Så jeg oppfordrer deg ikke til å skifte dekselet, men jeg vil tro du klarer dette selv om du vil siden jeg klarte det. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Da tror jeg jeg dropper det, heheh! Lenke til kommentar
Ruben-noxicon Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 tror jeg beholder orginal dekselet ! Lenke til kommentar
Panic Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Ja det er nok desverre det beste Endret 29. september 2005 av Mobilfriken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå