Poor Leno Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Er det en eller annen vennlig sjel som kan forklare meg kort hvordan jeg sletter adresse-loggen på pc'en? Takk -Leno Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det er heilt umulig. Du må formatere for å få vekk alle pr0nreferansene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Om det er dette du lurer på: Firefox: Tools -> Options -> Privacy -> Clear I.E: Tools -> Internet Options -> General -> Clear History Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Lars, du er kjedelig. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Så utrolig rart! Akkurat når jeg gikk inn på dette inlegget, som var det første jeg gikk innom på forumet, så skrudde jeg på låten "Poor Leno" av Røyksopp. (lasta ned for litt siden). Det første jeg leser er brukeren "Poor Leno". mamma mia. Skummelt Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Sletter den hver dag jeg Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Min lagrer aldri. Litt irriterende vist det er en side du har glemt da.. Men eller er det fint Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Sletter den hver dag jeg Ånei Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 never use the same web-browser as your parents. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Om det er dette du lurer på: Firefox: Tools -> Options -> Privacy -> Clear I.E: Tools -> Internet Options -> General -> Clear History Det ligger fortsatt igjen rester fra IE etter man har slettet sporene. Derfor er det lettere med Firefox og Opera hvor alt blir slettet. I Opera kan man sågar slette rubbel og bit (history, cache, cookies++) i én jafs. Ypperlig for pr0n-freaks Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Alltid like moro å se desperate pr0n-fj0rtisser som er redd for å bli busta. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) slik fjerner du spor etter i IE vertfall, mer enn dette er det ikke mulig å fjerne utenom formatering. EDIT: hvis du er No0b og ikke kan veien inn til vinduet som vises under, gjør du slik: Verktøy -> Alternativer for Internett der inne velger du "Generelt" og Innhold" Endret 13. august 2005 av vegis Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 hellsesøsters guid til interentt pr0n Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 hellsesøsters guid til interentt pr0n lol Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Alltid like moro å se desperate pr0n-fj0rtisser som er redd for å bli busta. Det kan jo tenkes at jeg kødda litt i innlegget mitt Begynner å bli en stund siden tenårene for min del ja. Idag ser jeg på porr med god samvittighet uten fare for å bli "busta". Uansett er jeg opptatt av personvern, og mener folk bør være bevisst på hvilke spor de legger igjen når de bruker en datamaskin. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 verktøy - alternativer for internett - slett logg Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Muligens litt overkill men... CCleaner Kjører hver gang PC-en starter her. Greit å få ryddet opp i diverse buskevekster fra Internett fortløpende! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Acronis Privacy Expert Suite Det bruker jeg, er ikke sikker på hvor langt inn i maskina den sletter tinga, men den sletter alt som kan forårsake dritt mot personvernet. Dette programmet er ett software du må kjøpe, men som vi "nørds" sier: Alt er mulig med en data og DC++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå