zeox Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 har lest 3 forskjellige datoer til gta tror jeg. vet ikke hvilken jeg skal tro på. skal iallefall ha lumines! Lenke til kommentar
Walts Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 hehe, skal ha GTA iallefall jeg.. og GT4 når det kommer.. nå har jeg bare Ridge Racer Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hmm, psp valuepack, med usbkabel og nfs spillet til 2699 - 10% kr *glad i ebgames* Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 ebgames er dårlig, spesielt på bondelandet. De prioriterer import og spill helt feil. Ebgames her i oslo er lite likt blant spill proffe konsollglade folk. Spiderman og spaceworld(mest megastore i oslo) burde ha en bedre holdning til det. Jeg har hørt at gta kommer på releasen, og at det er viktig for dem for at de skal selge mest mulig av begge. Dette er jo helt logisk og kan ikke skjønne at ebgames ikke prøver å få til det samma. Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 På ebgames på byporten(?) sa de gta kom 10. oktober når jeg var innom... Lenke til kommentar
Eilif Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Er det noen som vet om 24: The Game kommer på PSP? På forhånd takk, Eilif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå