holde Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Vurderer å kjøpe denne, men jeg kommer til å ha den mye med meg fram og tilbake fra skolen. Hvor mye veier den? Lenke til kommentar
darkie Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tilbud så lenge lageret rekker.. så gjelder å være snar hvis dem ikke har så mange inne. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 TV/radio kort kan være bra for en som bor trangt. Og for de som ikke har videospiller, men ønsker å ta opp programmer og filmer for å se de senere. Den kan også være kjekk for de som er lei av reklamepauser og vil bruke Timeshift-funksjonen til å spole over reklamene. (Mye kjekt man kan bruke TV-kort til ) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 ja, men slik jeg forstår det. Dette kjøres på PCI express. Det vil si at skjermkortet er utskiftbart uten mye pæs? Er nok ikke så enkelt å skifte skjermkort på en bærbar dessverre.. (det kan du glemme) På den pcen som er beskrevet så er det vanskelig, men på de med PCIexpress er det som regel et spor på hovedkortet, hvor du kan bytte ut skjermkort. Faktisk ganske enkelt. Gikk forøvrig på min Dell I9300, som hadde AGP Radeon 9600PRO turbo. hehe! Lenke til kommentar
dennishou Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvordan er Radeon 9700SE kortet i Coop pcen i forhold til Nvidias Geforce 6600 Go MXM og Nvidia X700? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvordan er Radeon 9700SE kortet i Coop pcen i forhold til Nvidias Geforce 6600 Go MXM og Nvidia X700? ca 50% dårligere... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvem er det som har serviceavtalen på disse maskinene? Infocare? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvem er det som har serviceavtalen på disse maskinene? Infocare? Ja det de som har supporten Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Vurderer å kjøpe denne, men jeg kommer til å ha den mye med meg fram og tilbake fra skolen. Hvor mye veier den? 3.2 kilo. Følger bæreveske med. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Er det mulig å bytte\oppgradere gpu på den coop laptopen senere? Har kjøpt en og lurer på om jeg kan oppgradere senere, har ikke peil på oppgraderings muligheter når det gjelder laptopper Endret 16. august 2005 av Full Metal Jacket Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Det er mulig å oppgradere noe. Dvs. fra 1,7GHz til minst 2,1GHz (det raskeste med 400FSB nå for tida), evt. 2,13GHz hvis brikkesettet og bios støtter 533FSB. Det er ventet Pentium-M modeller på helt opp til 2,4GHz i framtida, men det tror jeg faktisk er endeholdeplassen før nye prosessorer med nye sokler dukker opp. Rent praktisk så kan det muligens være litt vrientå skru fra hverandre maskina for å bytte prosessoren, men det skal gå helt fint med litt fingernemhet. Når man først kommer frem til prosessoren så er det ganske enkelt å skifte den. (det er en vri-lås på sokkelen i stedet for den armen man finner på sokkelen i stasjonære PC'er) Edit: 2,1 og ikke 2,0GHz Endret 17. august 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det er mulig å oppgradere noe. Dvs. fra 1,7GHz til minst 2,0GHz (det raskeste med 400FSB nå for tida), evt. 2,13GHz hvis brikkesettet og bios støtter 533FSB. Det er ventet Pentium-M modeller på helt opp til 2,4GHz i framtida, men det tror jeg faktisk er endeholdeplassen før nye prosessorer med nye sokler dukker opp. Rent praktisk så kan det muligens være litt vrientå skru fra hverandre maskina for å bytte prosessoren, men det skal gå helt fint med litt fingernemhet. Når man først kommer frem til prosessoren så er det ganske enkelt å skifte den. (det er en vri-lås på sokkelen i stedet for den armen man finner på sokkelen i stasjonære PC'er) takk for den infoen, men nå snakka jeg om GPU ikke CPU Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har testet FEAR Demo på maskina nå.. og jeg hadde OK oppløsning og noen av grafikken på medium, og det gikk veldig bra... lå alltid over 30FPS Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 takk for den infoen, men nå snakka jeg om GPU ikke CPU Ups. Shit happens. Litt dysleksi er vel ingen skam. Men får å svare på GPU-varianten av spørsmålet: Jeg tviler på at den lar seg oppgradere. Det står ingenting om AXIOM (ATI's grafikksokkel for utskiftbar grafikk), så da regner jeg med at det ikke er der heller. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg har også denne pcen i kikkerten. Er det sånn at tilbudet bare er denne uka? Når Coop har PC tilbud kjøper de inn et parti, og når det er tomt er det tomt. Om du ønsker en slik lønner det seg å kjappe seg, ellers er det sannsynlig at det er tomt når du kommer. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg har også denne pcen i kikkerten. Er det sånn at tilbudet bare er denne uka? Når Coop har PC tilbud kjøper de inn et parti, og når det er tomt er det tomt. Om du ønsker en slik lønner det seg å kjappe seg, ellers er det sannsynlig at det er tomt når du kommer. Jeg var rask og ringte dem i dag tidlig etter at jeg hadde bestemt meg for å kjøpe. Prix Lommedalen hadde to igjen, så jeg holdt av én. Hadde veldig flaks, for han jeg snakka med da jeg kom og henta pcen, sa at 20 folk hadde ringt for å sikre seg en Jeg hadde flaks som ar først i køen! Pcen virker vaffal dritknall! PS: Noen som har fått tv-kortet til å ta inn signaler? Når jeg prøver å søke etter kanaler, klikker eller stopper bare programmet. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Det er mulig å oppgradere noe. Dvs. fra 1,7GHz til minst 2,0GHz (det raskeste med 400FSB nå for tida) Det finnes Pentium M 2.1 GHz 400 MHz FSB. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Takk Fredrik, Det var nytt for meg. Da lærte jeg noe i dag også Lenke til kommentar
darkie Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Dem er utsolgt på begge butikkene her Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Er det noen som har en link til en minnekonfigurator som gir korrekt ram til denne maskinen? Kan ikke finne maskinen i de som komplett eller psdata har. Skal jeg kjøpe denne maskinen så skal den gnus smekkfull med ram! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå