sfougner Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Er det noen som har det spillet? jeg har lest anmeldelse og spillet ser dritbra ut. Ingen jeg kjenner har spillet, og jeg finner det heller ikke på noen norske spillsider ;( simen. Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Har lest endel om det og det høres bra ut. Skal laste ned demoen av den og teste den ut i alle fall. Demoen ligger her tror jeg Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 29. november 2001 Forfatter Del Skrevet 29. november 2001 Takk.... Men du vet ikke hvor jeg kan finne fullverson av spillet?? Jeg MÅ ha det..... :smile: simen Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Finne fullversjonen? Jo, det gjør du i butikken, når den er kommet ut. Warez har fremdeles ikke noe her å gjøre. Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 30. november 2001 Forfatter Del Skrevet 30. november 2001 Ehhhmmmm.. sa jeg at jeg skulle ha tak i warez versonen da??!?! Jeg finner den bare i Engelske butikker, ikke norske, vet du når det kommer til norge?? Simen. Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Ah, nei har ikke fått sjekka opp det enda.. Lenke til kommentar
Protector Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Conquest er faktisk ikke så fett spell som noen skal ha det til! det var faktisk det enkleste rts spillet jeg har spilt hittil! Command & Conquer spillene og StarCraft er mye bedre og vanskeligere en detta spillet her! ble meget skuffet over spillet, spesielt når jeg klarte å slå 4 motstandere på "impossible" og en "average" medspiller og 16 systemer! er dessverre ingen utfordring på det spillet, kanskje jeg burde teste det på nettet men siden jeg har tidenes oppkobling så gidder jeg ikke kaste bort tiden (penger) på å spille detta spillet online (hvis det går, hakke sjekka) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå