waffle Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg skal ha en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja -GPRS: Ikke viktig -EDGE: Ikke viktig -WAP: ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: greit det -Spill: Ja Form: -Klapp -Vekt: ikke viktig -Antenne: integrert antenne -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Farge -Stor og god skjerm -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har rundt 3000 kroner til rådighet, men vet egentlig ikke om jeg vil bruke så mye på en mobiltelefon… Diverse: -Merke: Vet ikke... noe bra. (jeg har sett litt på samsung E730 og synes den var veldig fin!) -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: ikke viktig -Triband: -Infrarød port: Ja -Blåtann (Bluetooth): Ja -Minne: Litt viktig -Minnekort?:Ja, helst -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Ja -Radio: Ja -3g(UMTS): ikke viktig -Wlan: ikke viktig -Batterilevetid: Litt viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS OG MMS. Litt ringing her og der. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
iCar Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 E730 har ikke mulighet for minneutvidelse(ser at minne er viktig). Samsung Z500 derimot har det + at det er en 3g mobil. Lenke til kommentar
waffle Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Takk for tipset Den er vel litt dyrere og da..? Lenke til kommentar
zeope Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 KLar er den det! siden det er 3G! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Takk for tipset Den er vel litt dyrere og da..? Nå veit jeg ikke om du skal ha den med eller uten abb? Koster hvertfall 1500 kr med Telenor Privat + og uten vil jeg tippe runsdt 3500-3800kr Lenke til kommentar
waffle Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 hehe! okei. Får se hva jeg bestemmer meg for.. Det er kjekt med ekstar minne osv, men den har ikke radio..? Og er dyr. Hvis jeg finner E730 i sølv tror jeg at jeg går for den :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå