eivi91 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Noen som har hørt om "Jolt Cola"? Det er en slags cola energi-drikk. Noen som vet om det selges i Norge? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Tviler på at den selges i Norge. Har i hvertfall ikke sett den her i landet. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Nei! Den selges ikke i Norge grunnet høyt koffein innhold. Blir det samme som med Redbull, den finnes jo heller ikke i Norge. Pleier å kjøpe jolt Cola i Finland. Jolt er digg! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Får man det på svinærn tru? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hadde ikke hørt om en gang om du har smakt på den. ern god? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 finnes det ikke energidrikker med mer koffein enn redbull i norge da? bare noe jeg mener å ha hørt en gang i tida. Uansett synes jeg det er dumt att de ikke selger redbull i norge Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 finnes det ikke energidrikker med mer koffein enn redbull i norge da? bare noe jeg mener å ha hørt en gang i tida. Uansett synes jeg det er dumt att de ikke selger redbull i norge Kaffe Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg trodde det var det Taurine-greiene (eller hva det nå er det heter) som gjorde Redbull ulovlig. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg trodde det var det Taurine-greiene (eller hva det nå er det heter) som gjorde Redbull ulovlig. Ja, er vel det + for høyt koffein-innhold etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Off-topic: Et glass appelsinjuice gir mer energi enn en boks med redbull. *poff* Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Hadde ikke hørt om en gang om du har smakt på den. ern god? Nei, har ikke smakt den. Snakka med en fra Finland på msn og han satt å drakk den. Han syns det var den beste brusa. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Selges ikke i Norge pga. koffeininnholdet.. Her har du jolt i ny kanne, men desverre i utlandet: http://www.frozencpu.com/caf-05.html Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ehm... er det de som har Jolt serverene? Eller er det en leverandør av noe slag? Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Tror nok at det skal kunne bestilles over internett. Samme med RedBull. www.redbull.com Eller google it. Begynne med import av Jolt Cola og RedBull i store kvanta og selge det på det svarte markedet.. Hehe. :!: Big Business, ehh. Eller kanskje monkey business Endret 13. august 2005 av Black&White Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Stå på et hjørne uttafor vikingskipet med sneiping i kjeften og hetta over hue med en diger stabel ved siden av deg selv med svart teppe over.. Hehe! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har ført kjørt løpet med å ta imot bestillinger og importere ting fra utlandet å solgt til dissa folka til litt høyere pris.. gikk litt i kasse, må si det! Kanskje det jeg burde gjøre med Jolt..? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Ehm... er det de som har Jolt serverene? Eller er det en leverandør av noe slag? Dagens :!: , lol det er en forbanna brus, har kjøpt den i sverige en gang, men det var ikke på strømstad, og ikke på svinesunds område, så, hmm, :S Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg har kjøpt denne brusen i Norge. For ca 5 år siden. Har ikke sett den siden. Men det at RedBull ikke kan selges i Norge sier en del om Norge synes jeg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Sant nok.. For oss LANere burde sitatet være "det er deilig å være norsk - i sverige"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå