ChrchBrnr Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hei Jeg har nå vært uten TV i en uke etter et lynnedslag. TVen jeg hadde var Philips sin toppmodell fra 5 år tilbake (17000kr ny). Skal nå ha meg en ny TV og vurderer alt men da jeg ikke får så mye igjen på forsikringen for min TV så må jeg nok gå ned på kravene. her er noen jeg vurderer: Komplett.no Elkjøp Best-Buy Jeg har meget gode erfaringer med Philips og heller nok til en av dem, er det noen som har erfaringer med en eller flere av TVene over? Om pengene skulle strekke til vil jeg nok trekke LCD 32" inn i vurderingen også. Noen anbefalinger på en god LCD 32" hadde vært greit også. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 32" HD-Redy LCD-TV 10k Denne er meget bra hvis du klarer å strekke deg til 10k. Lenke til kommentar
hamort Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Enig med du philips tv har et godt bilde, men de har hatt noen modeller som det har hvert "masse" feil på. Derfor ville jeg ha ringt til et uavhengig radio/tv verksted og spurt om det er noen problemer med spesifikk modell. Ellers har jeg kun gode erfaringer med philips. Ellers så har jeg mindre gode erfaringer med LG, men det er mulig de har kommet seg de siste åra. Hvis du vurderer å gå over 10k ville jeg anbefalle deg å se på Loewe, de er dyre men har et sykt bra bilde. Hvis du vurderer flatskjerm så ville jeg heller kjøpt en så billig crt-tv som du kan leve med og venta med flatskjerm. mvh morten Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 takker for svarene vel skal fortsette å spekulere.. tviler litt på den LG skjermen så blir nok philips eller panasonic som jeg har hørt mye bra om. Tror det blir CRT og LCD senere... Får shoppe litt rundt før jeg bestemmer meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå