Xanitra Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kan man overføre bilder fra k700i til PC? enten med bluetooth, infrarød, eller andre midler? Jeg har ikke peiling, så jeg spør dere. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ja, dersom du har infrarød eller bluetooth på PCen din er det veldig enkelt. Har selv kun infrarød (k500i) og da er det bare å finne bildet du skal overføre og velge "send via IR". Når du da legger infra-"øynene" mot hverandre (mobil mot PC) så vil det komme opp en melding på maskinen din automatisk Antar det er like enkelt (enklere?) med bluetooth, men det har jeg nok ikke prøvd. Kommer nok noen eksperter her og svarer straks skulle en tro. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hei Bluetooth er raskere,prøvde å overføre bilder md ir fra mob til mob og da var BT raskere Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 har kjøpt en slik USB kabel.. funker som bare det den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå