Gå til innhold

CD katalog program?

Anbefalte innlegg

hei :) jeg har et program som heter dvd profiler... som da er et program som lager en liste over dvd filmene mine...

jeg lurer på om det fins no sånt til musikk cd'r også?? men det må være freeware :S jeg gidder ikke betale 34$ for og registrere et program jeg bare bruker for og ha en oversikt...

Mvh Sweet™ :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmmm jeg vil helst ikke ha demo versjoner :S

Er det ikke greit å prøve før du kjøper? Skal du ha noe som er brukbart så er kjøpeprogrammene normalt de beste. Her er det snakk om 39.95 USD. Sett CDen i CD-stasjonen og programmet finner detaljene på den, inkl. cover, låter, lengde og andre detaljer. Selv de fleste norske CDene gjenkjenner den.

[EDIT]:

Den norske siden er www.fnp.no. Her er beskrivelsen de gir:

PlateArkivet er et avansert databasesystem for katalogisering av platesamlinger. Med PlateArkivet kan du raskt registrere CD'er ved å laste ned data fra CDDB-databasen på Internett.

PlateArkivet lar deg registrere informasjon om både plater og kutt, blant annet artist, platetittel, format (CD, LP, kassett, video osv.), utgivelsesår, platemerke, katalognummer, anskaffelsespris, verdi, musikk-kategori, status (har, ønsker, til salgs osv.), kvalitet for både omslaget og selve platen, spilletid, låttitler, låtskrivere, produsenter, studioer, musikere og instrumenter. Du kan lagre et bilde av plateomslaget og legge inn egne kommentarer om både plater og kutt.

PlateArkivet er lett å lære, og oversiktlig og enkelt i bruk.

Endret av PerB
Lenke til kommentar

for det første : jeg har ikke no måte og betale de 400 kronene det koster og registrere, og for det andre, jeg betaler ikke 400 kroner for et program jeg kommer sjeldent til og bruke... skal bare ha en oversikt over hva jeg har..... derfor

Lenke til kommentar

fordi jeg spørte om noen viste om et program og jeg fikk et? :p da er det ikke no poeng i å ha en tråd som allerede er løst og bare henger og slenger i forumet lissom :p

men greit

til moderator igjen.. fra ønske av windsor, skal tråden IKKE stenges :p:w00t:

Lenke til kommentar
fordi jeg spørte om noen viste om et program og jeg fikk et? :p da er det ikke no poeng i å ha en tråd som allerede er løst og bare henger og slenger i forumet lissom :p

men greit

til moderator igjen.. fra ønske av windsor, skal tråden IKKE stenges :p:w00t:

Andre kan ha interesse av tråden, og da skriver de sikkert her, og om ingen andre har interesse av den, så skrives det ikke mer i den, og da vil den ikke henge og slenge mer i forumet enn en stengt tråd, bare det som var poenget mitt.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...