tomlundb Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 kan noen forklare (steg for steg) hvordan jeg får lagt inn firefox på norsk? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) www.firefox.no EDIT: Nå glemte jeg at det var postet på Linux, trodde et øyeblikk i fleinsopprus at jeg var i programmer>programmer. Du sier ikke så mye om hva du egentlig lurer på, om det er selve installasjonen eller hvordan man får lagt inn norsk språk på allerede installert firefox. Enkleste er vel bare å laste ned norsk firefox fra nevnte nettsted. Du får spørre videre hvis det var noe mer/annet du egentlig lurte på. Endret 13. august 2005 av RattleBattle Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) 1. søk i pakkesystemet til distroen din. 2. viss du ikkje finner den der, så gå til www.mozilla.org og trykk på linken Other Systems and Languages. Bla deg så nedover til du finner Norwegian (Bokmål) Norsk bokmål 1.0.6 og trykk på linken markert med Tux. Ta så å les innstalasjonsinstuksane, OG FØLG DESSE! Det kann være ein forde å lage sin egen pakke, med verktøya til distroen din, da ein får betre kontroll av avhengighet og avinstalasjons/oppgradering. Edit: desverre er FF berre oversatt til nydansk(bokmål) foreløpig, men det er heldigvis nokre eldskjeler der ute som arbeidar på ein oversetting til nynorsk. Endret 13. august 2005 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå