Turboneger Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Heisann! Jeg har lest litt rundt om kring, men vil gjerne h0re direkte fra 'people in the know' ang. budsjettklasse-filmkameraer. Dvs saa billig som mulig, samtidig som at man faar noe som ikke bryter sammen etter en time. Jeg har vandret litt rundt i butikkene og forh0rt meg (i S0r-Afrika, der jeg bor naa), og det virker som slike ting starter stort sett paa rundt fire tusen spenn og strekker seg saa langt opp som man vil. Prisklassen jeg er ute etter er 4-6000, med hovedfokus paa den lavere delen. Kameraet blir hovedsaklig brukt i dagslys, trenger ikke stillbildefunksjon, men hvis det hadde taklet aa filme fra en bil i bevegelse uten masse mas hadde det veart knall. Paa forhaand takk. Ole Edit: Duh, my bad. Flytt denne til filmkamera-seksjonen, please. Endret 13. august 2005 av Turboneger Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Feil forum. Dette er digitale kompaktkamera. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Flyttes til videokameraforumet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Sony sitt HC22 kunne nok vært noe, flere butikker som selger det til 5.499 kr. inkl. dockingstasjon. Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Sony HC22 altsaa. Skal sjekke det. Finnes det noen 'Vidcams for dummies'-websites rundt om kring? Finner ingen newbie-guides paa akam.no, iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå