Ongabonga Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Må seter være godkjent på noe spesiell måte? Vurderer å anskaffe meg nye seter i bilen, men har ikke mangfoldige tusen å rutte med. Fant derfor noen billige, men da slo det meg at det kanskje er sånn TÜV ting på seter også? Lenke til kommentar
Blue Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Passer setet i orginalfestene og er godt fastskrudd, så er det vell ingen grunn til at di ikke skall vere godkjent. Men plaserer du en løs kempingstol der så sier det seg selv Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Du er helt sikker på dette Blue? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Ring en trafikkstasjon, be om å få snakke som jobber på teknisk avdeling, spør dem. Tipper det må godkjennes, til og med ratt må godkjennes. Endret 13. august 2005 av Marvil Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Da hiver jeg inn et ekstra spørsmål, og kupper denne tråden. Hvordan er det da med ekstra seter i en russebil? Hvordan er reglene for hvilken retning de må stå? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kommer vel an på hva bilen er registrert som, om det er skikkelige fester til setene, om det er skikkelige fester til setebeltet, samt om bilen er godkjent med så mange seter (man kan jo ha 9 seter totalt i en personbil, men man får ikke det inni en Audi A4 sedan lissom).. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det er snakk om en Mazda E2000. Står seks seter i den nå. Og vi lurte på om det var mulig å snu den bakre seteraden, slik at den vender bak i bagasjerommet, og sette inn en et par ekstra seter der. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Marvil: Takk da skal jeg høre over helgen. Poster svaret her når jeg finner det ut. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Det er snakk om en Mazda E2000. Står seks seter i den nå. Og vi lurte på om det var mulig å snu den bakre seteraden, slik at den vender bak i bagasjerommet, og sette inn en et par ekstra seter der. Det bør kunne gå greit. Husk at alle må ha sikkerhetsbelter! EDIT: Snakk likevel med gutta i Fyllingsdalen eller på Knarvik... Endret 14. august 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Nå fikk jeg akkurat svar: Det er bare innfestningen i bilen som er viktig at er bra, setene var det visst ikke noe som hels problem med. Hvis du har en gammel bil er det kanskje ikke gode nok fester og må muligens forsterkes. Dette gjaldt bare forran, hvis man skal ha bak er det mer fiks faks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå