Gå til innhold

Nytt støydempet kabinett med god kjøling!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg leter etter et nytt kabinett i disse dager, og har bestemt meg for å kjøpe et som er litt støydempet...

Har sett på Antec p180 og Lian-Li PC-V1100B...

Jeg vil helst ikke ut med så fryktelig mye penger... sånn rundt 1000-1500,-

Det som er viktig er at det er god luftgjennomstrømning og at det isolerer litt lyd...

Jeg skal ha inn en dvd brenner og en dvd spiller og 1 harddisk....

Hva mener folket? Er åpen for nye forslag....

-På forhånd takk-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett litt på de der, men syns de ser helt pene ut....

Er det bare med eller er det stokket om litt på ordene?`

Liker du det eler ikke?

Det er gode løsninger og plass til 4 80mm vifter så det blir nok god kjøling :cool:

Minuset er vel at dt er litt tungt, men det er jo ne fordel det blir mer støytett

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Lian Li V1100 har ganske bra med støydempingsmatter allerede, og sammen med en del andre detaljer gjør dette sitt til at kabinettet er blant de aller beste jeg har vært bortpå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Jeg har hatt det og det var minst like lekkert som i brosjyren :-) Luftstrømmen har jeg lest er ganske bra, og det funket for meg. Fikk meget greie tempraturer, men jeg er ingen stor overklokker.

Det fine er at det er føtter på det, jeg fikk inntrykk av at dette betød en del for luftstrømmen siden det ikke er noen ventiler på fremsiden av det. Hvis luftstrømmen er for liten for deg, enten pga overklokking eller stappfullt kabinett kan du alltids lesse på med vifter, uansett hvor mye mine kjørte var det aldri noe i nærheten av støyproblemer pga. den gode isoleringen. Merk at det aldri var behov for å kjøre de på fullt, gjorde bare for å teste isoleringen.

Supert kabb -kjøper def Lian Li igjen!

Lenke til kommentar

LL PC V1100

Det er et kjempekabinett. Ikke noen tvil. Eneste å sette fingeren på er de medfølgende ADDA-viftene. Bråker lite og flytter enda mindre luft. Skifta de ut med 2 av disse...

Må si at dette kabinettet er utrolig romslig, lure (skjulte) løsninger for ledninger, HDD-oppsettet er smart (..men en smule kronglete, standard S-ATA kabel for kort).

Overallmessig er jeg så utrolig fornøyd med det kabinettet her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

De medfølgende viftene er kanskje ikke all verdens, jeg benyttet 2 stk Papst og merket ikke noe til støy i det hele tatt. Og jeg er veldig følsom på akkurat det området...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...