omega1 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hei Tenkete eg skulle fiffe opp min 05 mod vectra stv,med front/hekkspoiler/kroma speildeksel +dørhantak men fikk sjokk da eg kontaktet opel norge,noen som importerer styling til opel... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Syns det mangler litt her jeg. Du skulle vært litt tydligere i innlegget ditt. Hvorfor fikk du sjokk da? btw, dårlig emnetittel... Lenke til kommentar
omega1 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Hei Sjokket kom da dei ville ha 12000kr for frontspoiler og takspoiler,det må jo vere biligere en det!! kjøpte jo en fantastisk takspoiler med bremselys til min omega stv tidliger og den kostet 3200- Opel tar grovt betalt for sin styling. Extra iritert er det jo når dei skiftet ny look på 06 modellen av vectra,det svir når eg betalte 420--får å ha en ny bil, Noen som importerer.. Endre Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Ja. Det ble vel litt dyrt, men ta å hør med noen andre firmaer da?? Du betalte for 05 modellen ikke 06 moddellen så vidt jeg vet... Så jeg skjønner ikke hvorfor du irriterer deg over det...?? Lenke til kommentar
omega1 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Hei Iritert!!!tja,når en kjøper en ny modell så forventer jo en att modellen skal gå noen år,viss du har sett faceliften som er gjort på vectraen er den ganske formidabel. Eg tror du og hadde vært litt skuffet viss du hadde kjøpt audi a6 i fjor og såg ka som kom i år.ikkje lett og tenka ka andre mener men sånn er jo eg!. Forøverig er eg godt fornøyd og 150 hk diesel med tiptronik ,er en drøm og kjøre og ikkje minst dra vogn.. Endre Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Ta en titt på My Webpage. Kjenner fyren. Fyren kjører en Ford Mondeo stv. som er utrolig rå. Du kan jo kontakte fyren og se hva han vil ha for stylingen. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Du var ikke klar over at Vectra ville komme med en facelift i år? Slik er det nok beklageligvis hele tiden. Man vil ofte ikke kjøpe en splitter ny modell pga. barnesykdommer, derfor venter man et år eller to, og plutselig er det en facelift og man ender opp med gårsdagens produkt. Men skal jeg være ærlig synes jeg ikke den faceliftede Vectra er noe penere, tvert i mot! Hva som har blitt gjort annerledes annet enn eksteriørt har jeg ikke satt meg inn i, men jeg må si jeg synes faceliften kom tidlig! Lenke til kommentar
graastein Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Helt klart finere din versjon. Bilder av facelifta vectra Fronten blir altfor avrundet i forhold til den stramme, rette linjen som resten av bilen har. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hmm, vet ikke helt jeg. Men den så ikke så fin ut på sedan`en. Men på stasjonsvognen så den fin ut... Lenke til kommentar
omega1 Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Hei Thunder hadde ingen styling til min bil ,http://www.thunder-imports.tk/ sikkert for ny men vær ompmerksom på att dette er den rette email add [email protected] Vh Endre Lenke til kommentar
omega1 Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Hei Fant denne sida, http://www.opel-deler.no og der var det jo det meste eg skulle ha hatt. Etter å ha lest kontakt infoen fant eg ut att dette er samme firma(eier) som eg fekk pris på deler tidligere og ved sammenligning ,fant eg ut att det var billigere å kjøpe ved web firmaet en hos bil og gummi..litt betenkelig att en ikkje får gode priser når en kjøper bil til 420.. Ved å sammenligen så viser det seg att dei har regna seg 6559 kr for å lakke å montere frontspoiler og takvinge,det må en sier stive priser.. Det lønner seg å sjekke flere plasser... må ha meg en prat med bil og gummi Endret 17. august 2005 av omega1 Lenke til kommentar
Thunder-Imports Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kan muligens få tak i styling til din bil likevel. Men på alle nye biler er prisene avskrekkende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå