Sivert Olsen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hei! Jeg satt igår og prøvde å åpne noen porter til Warcraft III for å kunne invite en venn, gjordet en del ting... etter at jeg var ferdig med å spille så tenkte jeg at jeg skulle spille litt cs... jeg gikk inn på servers -> Favourites... men alle var liksom "NOT RESPONDING!"... så jeg tenkte at det kunne ha noe med de portene eller det jeg gjordet som gjordet slik at jeg ikke fikk refreshet servere lenger... Har gjort alt i min myndighet... så på nett å leste en del... men kunne ikke finne noen som helst... Derfor spørr jeg om noen av dere har noen slags erfaring med dette? Jeg har Telenor ADSL 2000/300... og Thomson SpeedTouch 510i... håper jeg treffer på noen som har hatt samme problemet... Mvh Sivert Olsen THNX Lenke til kommentar
Quicken Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg installert ny firmware på min speedtouch i går. Den er blitt mye enklere å sette opp. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Sivert Olsen Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 hvor kan jeg finne og download siste firmware da? Lenke til kommentar
Quicken Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...5&hl=speedtouch Lenke til kommentar
Sivert Olsen Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Har nå fått fikset dette problemet... det viste seg at jeg hadde lagt en eller anne aksessliste hos Telenor... (må gudan vette kosn eg klarte det) Eg ringte berre til Telenor også fixa dem det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå