Bassmus Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Av en eller annen grunn kommer SATA-harddisken opp under "Safely remove hardware", ikonet nede i sys.tray. Jeg skulle gjerne ha fjernet den der, sånn at jeg ikke ved et uhell låser hele maskinen når jeg egentlig skulle ha fjernet minnepennen min. Noen som har en idé til hvordan å gjøre det? EDIT: Det er en *intern* harddisk, og jeg bruker WinXP. Endret 13. august 2005 av Bassmus Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ikke at jeg er helt oppdatert på emnet, men støtter ikke noen S-ATA disker hotswap? At du kan ta den ut mens maskinen er på? Lenke til kommentar
Bassmus Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Ikke at jeg er helt oppdatert på emnet, men støtter ikke noen S-ATA disker hotswap? At du kan ta den ut mens maskinen er på? Jo, stemmer. Søkte litt på nettet, og fant at mange har "problemer" med at harddisken ligger under 'Safely remove HW'. Men det var ingen som hadde noen løsning på det heller. Oh well, får heller være litt forsiktig når jeg skal ta ut minnepennen eller mp3-spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå