kan1 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hei Jeg har en kabel som heter, Ixos XPX04 - Xbox to 5 RCA / Component Video & Stereo. Kan jeg på noen måte få digital lyd ut av Xboxen med denne kabelen Hilsen KAN Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Tviler på det siden den ikke har en optisk tilkobling... Du burde ha kjøpt monster sin istedet, den har komponent og optisk utgang.. Men du kan faktisk få moddet xboxen med en ekstra coax digital utgang, har sett det på enkelte butikker at det er fullt mulig.. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det finnes en Advanced Scart Cable som har optisk utgang. Da er det bare å forandre i innstillingene på ditt dashboard, så har du digital lyd. Du trenger jo optisk kabel også, selvfølgelig Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Siden han allerede bruker ixos så regner jeg med han vil ha component, advanced er med scart rgb.. Lenke til kommentar
kan1 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Tviler på det siden den ikke har en optisk tilkobling... Du burde ha kjøpt monster sin istedet, den har komponent og optisk utgang..Men du kan faktisk få moddet xboxen med en ekstra coax digital utgang, har sett det på enkelte butikker at det er fullt mulig.. Har du en link / forslag til hvor jeg kan finne info om coax digital utgang på Xbox. Er så lei av å kjøpe nye kabler etter hvert som man finner ut av hvordan ting SKULLE ha hvert. Takker hilsen KAN Lenke til kommentar
kan1 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Siden han allerede bruker ixos så regner jeg med han vil ha component, advanced er med scart rgb.. Stemmer, det må være component. Hilsen KAN Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Har faktisk bare sett det på svenske butikker.. Hvis du ringer modnet eller lignende og spør så kan de kanskje hjelpe deg, men vet ikke om det lønner seg i forhold til å kjøpe en monster... Lenke til kommentar
kan1 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Har faktisk bare sett det på svenske butikker..Hvis du ringer modnet eller lignende og spør så kan de kanskje hjelpe deg, men vet ikke om det lønner seg i forhold til å kjøpe en monster... Takker Det er nok som du sier, enklest å investere i ny og legge den gamle sammen med resten av feilkjøpene. Hilsen KAN Lenke til kommentar
snole Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Kjøp deg en phonoplugg til en liten penge, og mod en digital coaxial utgang på boxen din. Det har jeg gjort, funker som snus... Endret 27. august 2005 av snole Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Link Og der er hvordan man gjør det Lenke til kommentar
snole Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Akkurat den oppskriften jeg fulgte... Lenke til kommentar
kan1 Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Kjøp deg en phonoplugg til en liten penge, og mod en digital coaxial utgang på boxen din.Det har jeg gjort, dunker som snus... Vil dette gi samme resultat som om jeg kjøper ny kabel med optisk tilkobling. Hilsen KAN Lenke til kommentar
snole Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Samme signalet, bare at det er elektrisk (coaxial) istedenfor optisk. De lærde strides enda om hva som er best. Men jeg fester min lit til at ved optisk, så gjøres det digitale signalet om fra elektrisk til optisk, og så fra optisk til elektrisk igjen. Ergo flere mellomledd. Coaxial er elektrisk ut og rett inn på den digitale dekoderen. Straka vägen som en svenske ville sagt det. Endret 27. august 2005 av snole Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Coax er definitivt min favoritt Lenke til kommentar
kan1 Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Takk for hjelpen, får prøve meg på loddingen, og det er jo bra at jeg forsatt kan bruke den gamle kabelen. Hvilken lednings type og kvalitet skal jeg bruke til pluggen. Hilsen KAN Endret 28. august 2005 av kan1 Lenke til kommentar
snole Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg brukte den tynne ledningen som fulgte med chip'en min. Det er ganske små loddepunkter på hovedkortet, så en tykk ledning er umulig å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå