Gå til innhold

Lyd fra Xbox

kan1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler på det siden den ikke har en optisk tilkobling... Du burde ha kjøpt monster sin istedet, den har komponent og optisk utgang..

Men du kan faktisk få moddet xboxen med en ekstra coax digital utgang, har sett det på enkelte butikker at det er fullt mulig..

Har du en link / forslag til hvor jeg kan finne info om coax digital utgang på Xbox.

Er så lei av å kjøpe nye kabler etter hvert som man finner ut av hvordan ting SKULLE ha hvert.

Takker hilsen KAN

Lenke til kommentar
Har faktisk bare sett det på svenske butikker..

Hvis du ringer modnet eller lignende og spør så kan de kanskje hjelpe deg, men vet ikke om det lønner seg i forhold til å kjøpe en monster...

Takker

Det er nok som du sier, enklest å investere i ny og legge den gamle sammen med resten av feilkjøpene.

Hilsen KAN

Lenke til kommentar
Kjøp deg en phonoplugg til en liten penge, og mod en digital coaxial utgang på boxen din.

Det har jeg gjort, dunker som snus... :thumbup:

Vil dette gi samme resultat som om jeg kjøper ny kabel med optisk tilkobling.

Hilsen KAN

Lenke til kommentar

Samme signalet, bare at det er elektrisk (coaxial) istedenfor optisk.

De lærde strides enda om hva som er best.

Men jeg fester min lit til at ved optisk, så gjøres det digitale signalet om fra elektrisk til optisk, og så fra optisk til elektrisk igjen.

Ergo flere mellomledd.

Coaxial er elektrisk ut og rett inn på den digitale dekoderen. Straka vägen som en svenske ville sagt det.

Endret av snole
Lenke til kommentar

Takk for hjelpen, får prøve meg på loddingen, og det er jo bra at jeg forsatt kan bruke den gamle kabelen.

Hvilken lednings type og kvalitet skal jeg bruke til pluggen.

Hilsen KAN

Endret av kan1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...