gwh Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Av og til lønner det seg å legge inn alle driverne når man installerer ny pc.... Fikk denne skjermen i går, og er stort sett fornøyd, men det er noe som truer med å ødelegge hele moroa for meg. Når jeg skroller nedover sidene med "rulla" på musa så er det som skjermen oppdaterer seg fortløpende. Ikke enkelt å forklare med ord, men jeg prøver. Når jeg ruller nedover skjermen så går det 2-3cm nedover så kommer det en bølgebevegelse hvor skjermn henger eg og oppdaterer seg nedover. Sikkert en helt enkel innstilling som ikke er gjort, men hvor endrer jeg dette? Kjører Dvi-Dvi. Endret 13. august 2005 av gwh Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Husk at emne tittel skal foklare innlegget. Og hva var løsningen? Tråder skal også hjelpe andre med tilsvarende problemer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Emnetittelen bryter med tre-ords-regelen, har en lite beskrivende tittel, og har ingenting å tilby andre lesere av forumet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg