Gjest mafister Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Nå lurer jeg på om noen kan finne dette ut for meg: hvilken levrandør er best, da stiller jeg meg noen krav! *bra support *max 500kr i månden *max ytelse inn/ut for prisen *kan både være shdsl/adsl/sdsl , men retter mest mot ADSL *raskt å komme igang# *best til "PK gaming (playerkills, o.l ( cs, wow, osv) ) " (# ikke helt nøvendig) Håper noen kan lage en liste for meg, ikke kom med OT, kommenter gjerne, og , du må ikke lage en hel liste, men kan også si din mening om levrandører...takk! Over og Ut MvH "Lesling" Endret 13. august 2005 av lesling Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Personlig bruker jeg billigste linje fra canaldigital mitt mål: fast pris (billig) fast linje - jeg kan godt ta en kopp kaffe mens jeg venter på store filer. Hva spill angår så sier mine venner at få slår catch (catch gamer) mye mulligheter for å tilpasse abonnementet til spill (delay fast ip etc) Endret 14. august 2005 av RobinHood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå