Gå til innhold

Hjeelp! Jeg mista d70 i bakken!

Anbefalte innlegg

Okey Det kan virke litt rart at jeg spør om dt her! Men jeg er akk nå mer keen på å spørre her før jeg panisk trår inn i en butikk for å spørre !Jeg mistet mitt kameraet i bakken og hører at noe rasler i huset. Jeg har prøvd å ta noen bilder med det og dt fungerer tilsynelatende som det skal, det er bare det at noe rasler i huset:-( skal dt være sånn??.. Har forøvrig kjøpt det i England, derfor jeg spør her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Okey Det kan virke litt rart at jeg spør om dt her! Men jeg er akk nå mer keen på å spørre her før jeg panisk trår inn i en butikk for å spørre !Jeg mistet mitt kameraet i bakken og hører at noe rasler i huset. Jeg har prøvd å ta noen bilder med det og dt fungerer tilsynelatende som det skal, det er bare det at noe rasler i huset:-( skal dt være sånn??.. Har forøvrig kjøpt det i England, derfor jeg spør her!

Jeg er ikke noe god på dette området, men, det sier jo seg selv, raslet det før i "huset" , eller bare etter at du mistet det?

Om bare etter at du mistet det: du bør få det undersøkt, om det var sånn før også, så er det vel i orden ;) , sier seg selv egentlig, og om det funker fint å laste inn på datamaskinen, osv, så er det vel ingenting å bry seg om, men som sagt, få det sjekket om det ikke raslet i "huset" før du mista det :yes:

Lenke til kommentar
Hvis raslelyden er veldig lav og "tynn" så skal det være sånn, da er det sensoren som registrerer orientasjonen som trasler.

Jeg har hørt om flere D70 som har gått i bakken og de gangene gikk det bra.

Okey! Jeg må riste litt forsiktig på kameraet for å høre! Men ja det er en ganske lav lyd ja litt mer tikk tikk lyd..

Lenke til kommentar

Jeg har selv et D70-kamera som jeg har tatt godt vare på siden jeg kjøpte det for tre-fire måneder siden.

Det kommer en svak klikkelyd når jeg rister på det og, så det er nok helt normalt.

Det høres sterkest når kammeraet ristes i linseretningen, hvis du skjønner hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
"Forsikring koster skjorta" - må vel være en viss overdrivelse. I så fall en billig skjorte da ;-)

Jeg betaler 440,- kr pr år gjennom vesta for å forsikre mitt fotoutstyr for 20.000,-.

Mvh

Fready

Da snakker vi jo faktisk billig. Da jeg sjekket opp forsikring til min D70 kostet det adskillig mer!

Endret av Pallesen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...