Fredrik_25 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Okey Det kan virke litt rart at jeg spør om dt her! Men jeg er akk nå mer keen på å spørre her før jeg panisk trår inn i en butikk for å spørre !Jeg mistet mitt kameraet i bakken og hører at noe rasler i huset. Jeg har prøvd å ta noen bilder med det og dt fungerer tilsynelatende som det skal, det er bare det at noe rasler i huset:-( skal dt være sånn??.. Har forøvrig kjøpt det i England, derfor jeg spør her! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Okey Det kan virke litt rart at jeg spør om dt her! Men jeg er akk nå mer keen på å spørre her før jeg panisk trår inn i en butikk for å spørre !Jeg mistet mitt kameraet i bakken og hører at noe rasler i huset. Jeg har prøvd å ta noen bilder med det og dt fungerer tilsynelatende som det skal, det er bare det at noe rasler i huset:-( skal dt være sånn??.. Har forøvrig kjøpt det i England, derfor jeg spør her! Jeg er ikke noe god på dette området, men, det sier jo seg selv, raslet det før i "huset" , eller bare etter at du mistet det? Om bare etter at du mistet det: du bør få det undersøkt, om det var sånn før også, så er det vel i orden , sier seg selv egentlig, og om det funker fint å laste inn på datamaskinen, osv, så er det vel ingenting å bry seg om, men som sagt, få det sjekket om det ikke raslet i "huset" før du mista det Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvis raslelyden er veldig lav og "tynn" så skal det være sånn, da er det sensoren som registrerer orientasjonen som trasler. Jeg har hørt om flere D70 som har gått i bakken og de gangene gikk det bra. Lenke til kommentar
Fredrik_25 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Hvis raslelyden er veldig lav og "tynn" så skal det være sånn, da er det sensoren som registrerer orientasjonen som trasler. Jeg har hørt om flere D70 som har gått i bakken og de gangene gikk det bra. Okey! Jeg må riste litt forsiktig på kameraet for å høre! Men ja det er en ganske lav lyd ja litt mer tikk tikk lyd.. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg har selv et D70-kamera som jeg har tatt godt vare på siden jeg kjøpte det for tre-fire måneder siden. Det kommer en svak klikkelyd når jeg rister på det og, så det er nok helt normalt. Det høres sterkest når kammeraet ristes i linseretningen, hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Fredrik_25 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 jepp skjønner! da ble jeg ganske lettet Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hehe. Ja. Litt surt om det hadde vært ødelagt. Heldigvis er det et robust kamera som tåler litt bank før det tar kvelden. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvorfor har man ikke forsikring på et kamera til over 10 000,-? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvorfor har man ikke forsikring på et kamera til over 10 000,-? Fordi forsikring koster skjorta! Lenke til kommentar
engekri Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Men forsikring er i grunnen greit! Jeg mista det i bakken og hele bakplata løsnet... http://forum.akam.no/index.php?act=Attach&...post&id=4446662 Bare vær gla for at det gikk bedre med din D70 enn med min! Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det ser ut som bilen hadde en viss fart når du mista kameraet. Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva koster forsikring på et slikt kamera? Bigk Lenke til kommentar
Fready Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 "Forsikring koster skjorta" - må vel være en viss overdrivelse. I så fall en billig skjorte da ;-) Jeg betaler 440,- kr pr år gjennom vesta for å forsikre mitt fotoutstyr for 20.000,-. Mvh Fready Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) "Forsikring koster skjorta" - må vel være en viss overdrivelse. I så fall en billig skjorte da ;-) Jeg betaler 440,- kr pr år gjennom vesta for å forsikre mitt fotoutstyr for 20.000,-. Mvh Fready Da snakker vi jo faktisk billig. Da jeg sjekket opp forsikring til min D70 kostet det adskillig mer! Endret 16. august 2005 av Pallesen Lenke til kommentar
NormanWhiteside Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva koster forsikring på et slikt kamera? Bigk Gjennom Gjensidige betaler jeg i underkant 300 kr for å forsikre kamerautstyr for 25000 kr. Fikk forsikringen noen kroner billigere pga. at jeg har andre forsikringer der. NW Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 300kr pr år altså? eller pr mnd? bigk Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 If skulle ha 700kr året for å forsikre mitt 300D med ymse utstyr. Lurer på når jeg skal få ræva i gir og forsikre det. Men det er vel en del reiseforsikringer som dekker straks du har beveget deg ut døra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå