Eclipsed Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg var en av de folka som løp inn i butikken for å sikre meg en sone 2 DVD.... Men så leste jeg etterpå at lyden var både tam og dårlig på sone2 utgaven. Sone 1 var visst MYE bedre på lyd.. Noen som vet noe om dette ?? Må si at jeg angrer bittelitte grann...siden jeg har hjemmekino og elsker bra lyd. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Tja, det er jo mulig at det er han karen det er noe galt med. Jeg venter uansett på novemberutgaven. Se forøvrig: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=45626&forum=79 Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg sitter også og venter på Coll.Ed. :smile: Håper den er nice (Best den er det egentlig, til den prisen) Lenke til kommentar
|KHS| Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 hvorfor skal det egentlig være noen forskjell på sonene? Lenke til kommentar
Colin Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Har akkurat vært og kjøpt sone 2 utgaven, og det er ingenting i veien med lyden. Pål Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 så den i butikken i dag (kjøpte den ikke). Litt kjipt at dem må ha bilde av en terning på coveret da. Kunne hvertfall nøyd seg med et klistremerke man kunne skrapt av. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 15:12, lavizh skrev:Sone2 er no dritt, selges Sone1 utgaven i Norge enda?... kan huske jeg fant den på play.com Tull. PAL er bedre enn NTSC => R2 er bedre enn R1. At de norske utgivelsene blir fuxx0red nå og da betyr ikke at du kan disse hele R2 (deriblant UK). Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 15:14, |KHS| skrev:hvorfor skal det egentlig være noen forskjell på sonene? De har sannsynligvis brukt ulike produksjonsstudio/masteringfolk til R1 og R2. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 En test av Sone 1 vs Sone 2 for Lord of the Rings finner du her: http://www.dinside.no/page/artf/31709.shtml? I følge testen har begge utgavene like god bildekvalitet, mens sone 1 ligger et hestehode foran når det gjelder lydkvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå