Bojah Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) vet ikke om dette er rett plass, bare flytt om en annen del av forumet passer bedre Jeg fant denne CPU-kjøleren i hw.no sin prisliste, og synes den så PERFEKT ut. det eneste problemet er at ingen har den....noen som vet om noen plass? Endret 13. august 2005 av Bojah Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Den så skikkelig digg ut! 9 heatpipes!!! Hadde hele kjøleren vært laget at kobber, så hadde den nok veid 1KG! Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) hehe...den ser helt genial ut...men hvordan skaffer man den... hummm... btw: 12 heatpipes Endret 13. august 2005 av Bojah Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Google fant ingen i Norge, men i følge nettsida til Scythe kan du sende en epost til [email protected] og spørre. Rå kjøler forresten. Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 hva er scythe? takk btw Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 hva er scythe? takk btw De som har laget kjøleren... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Ein kjølar på over ein halv kilo? Er du sikker på at det ikkje finnes andre som kjøler vel så bra? Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) det finnes sikekrt. tingen er at denne passer perfekt til viftene i mitt kabinett. jeg skal kjøpe antec p180 og der er det to vifter rett ved prosessoren, en over og en på siden(bak på kabinettet) derfor trenger jeg jeg kjøler med vannrette(loddrette når den står 90* på cpu) så den ikke blokerer en av viftene. dette er den eneste jeg har sett med vannrette finner som inne har noen form for boks. derfor vil den ikke blokkere noen av viftene. vekt har vel strengt talt ingenting å si. EDIT: nå har jeg sendt mail...håper jeg får svar^^ Endret 15. august 2005 av Bojah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå