fiLLLipnet Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Hei Jeg kjøpte min Dell 8400 rundt juletider i fjor med Ati Radeon x850xt pe. Når jeg skulle koble den til tv'en var det bare en s-video (7-pin) kontakt bakpå kortet så jeg kjøpte en s-video kabel. Tv'en min ikke er kompatibel med s-video og det fulgte ikke med noen slags kabler eller overganger slik det ville gjort om jeg kjøpte kortet nytt i eske. Skal jeg da ringe Dell og klage eller skal jeg kjøpe meg en overgang av signal av noe slag? Er det noen andre som har opplevd noe lignende? Endret 13. august 2005 av Filip_KickAss Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ikke helt sikker på at jeg skjønner hva du mener. Klage til Dell på at TV'en din ikke støtter S-Video? Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvis jeg har forstått problemet rett: Kjøp en overgang! Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Nei... Jeg har sett at i de fleste pakkene folk kjøper av x850xt følger det med en masse overganger og kabler. Jeg lurer på om det er vits i å ringe til Dell og klage eller bare kjøpe en overgang?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå