Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Turtallsperre Opel Omega

Anbefalte innlegg

Hvordan merker man turtall sperre, noen spesielle kjennetegn? Sikkert et veldig dumt spørsmål, men jeg inrømmer det jeg har nesten ikke peiling på bil.

Har en Opel vectra a 1,8i 91 mod... den greier ikke mange km/t på første giret... jeg vil tippe maks 10 før motoren durer noe jævlig hehe

Er det samme som meg det, men i en nødsitusajon dro bilen ganske så kraftigt i fra i 1 gir (da var det ca 50km/t) før det ble skiftet i 2 gir. Må si meg fornøyd med dette da dette er en svak motor. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det samme som meg det, men i en nødsitusajon dro bilen ganske så kraftigt i fra i 1 gir (da var det ca 50km/t) før det ble skiftet i 2 gir. Må si meg fornøyd med dette da dette er en svak motor.

Jeg tror min slutter å dra når jeg kommer til bråke punktet... man kan høre at det ikke er helt sunt

Lenke til kommentar
Er det samme som meg det, men i en nødsitusajon dro bilen ganske så kraftigt i fra i 1 gir (da var det ca 50km/t) før det ble skiftet i 2 gir. Må si meg fornøyd med dette da dette er en svak motor.

Jeg tror min slutter å dra når jeg kommer til bråke punktet... man kan høre at det ikke er helt sunt

da tror jeg det er på tide å skifte gir unasett...! hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...