|FSK| Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kjøpte nylig canon ixus 700, men er litt irritert over manglende mulighet til å stille lukkerhastigheten, og snuser litt på å bytte til PowerShot S70 (som har denne muligheten litt bedre?). Så derimot at 700 ser ut til å ha nyere bildeprosessor. Vil dette ha noen "merkbar" betydning? (Grunnen til at jeg vil ta lukkerhastighet, er enkelt og greit fordi jeg ikke får tatt gode bilder i dagslys under bevegelse uten blitz) Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 S70 har mulighet til å stille lukkerhastigheten ja. Digic II er litt raskere ja, men det er ikke "natt og dag forskjell" heller. PS Har du prøvd å bruke sportsmodus? Lenke til kommentar
iben Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 er du sikker?? til og med min gamle ixus v2 hadde da mulighet til å stille lukkeren... har du prøvd å justere iso-hastigheten? Lenke til kommentar
R7Rahvin Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvis du setter det i nattmodus kan du vel stille lukkerhastighet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå