Heineoen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Hei! Familien hadde tenkt å kjøpe seg en 2005 Renault Mégane Sport Tourer 1.5dci Experssion. Er denne bilen bra, noen erfaringer? Endret 13. august 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Sikkert en helt grei bil det, men litt liten motor da. 1,9 liter'n koster jo bare 40000 mer..... Har kun kjørt en noe eldre Mégane, en 98 cab, som jeg vurderte å kjøpe, og synes det var en god bil å kjøre. Ikke noen sportsbil akkurat, men bra komfort, og gode kjøreegenskaper. Ellers så er jo Mégane blant de sikreste bilene i sin klasse, ifølge EuroNCAP. Pantera Endret 13. august 2005 av Pantera Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Takk.. Jeg også ville valgt 1.9 literen, men de andre i familien bryr seg ikke noen om motor effekt har jeg intryk av. Desuten får du den 1.5 literen i jubileumsmodell med masse ytstyr nå tror jeg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg takler ikke disse bilene utseendemessig. Men det er kanskje bare meg... Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Ser jo ganske normal ut da, skiller seg ikke noe spes. ut fra de andre stv'ene. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Av utseende synes jeg nå Mégane Stv ser bedre ut enn andre stasjonsvogner i samme klasse.....som f.eks Focus og Golf. Men skulle jeg først hatt en Renault stasjonsvogn, så hadde jeg nok valgt Laguna. mvh Pantera Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Er det stor forksjell på disse? Lagunanen er vell større og dyrere. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Laguna er endel større ja. Prismessig er det også en del forskjell ja. Men den billigste Laguna'en med 1,6 koster "bare" 250 000. Men det er sannsynligvis uten noe særlig utstyr... Pantera Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ser jo ganske normal ut da, skiller seg ikke noe spes. ut fra de andre stv'ene. Aner ikke hvorfor, men then again, jeg liker ikke Laguna heller. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvis man også kan kjøpe brukt er jo Laguna en ikke for skjelden bruktbil for tiden. Etter min mening ser den definitivt mye bedre ut enn Megane. Den er forøvrig også ganske bra støydempet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå