LGND Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Halla! Jeg lurer på om det er stress å få satt inn ekstra ram på en bærbar pc? Er like før jeg går til innkjøp av denne kameraten her nå. Skulle så gjerne ha hatt det dobbelte med ram. Hadde også vært kurrant om noen kunne ha sett om dette er en god maskin, eller om dette holder for mitt bruksområde. Den kommer til å bli brukt en hel del til bildebehandling og kanskje noe filmredigering, men ikke annet enn små snutter. Spill blir det minimalt av, er vel eneste FM som får komme inn der. Som jeg kan se så virker denne maskinen til å være et godt kjøp for pengene, men vennligst rett meg om jeg tar feil her. Takker på forhånd! -LGND Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hva med og si hvilken pc du har? osv osv? dessuten blir denne posten stengt, pga du ikke følger reglene, du kan ikke "bumpe" før det har gått MINST 24 timer.. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Du sier INGENTING om hva slags PC dette er snakk om. men generelt sett er det uproblemtisk å bytte RAM i en laptop. Vær dog oppmerksom på at ofte er laptoper med 512 ram levert med 2 x 256 brikker, slik at et kjøp av en 512 brikke vil gi 768 MB RAM og ikke 1 GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå