AndyG Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har fått umåtelig lyst på en luftpistol. Vil gjerne ha en som likner på virkelige pistoler. Min favoritt er Walther CP99 produsert av Umarex. Er det noen som kjenner til denne pistolen? Evt. har erfaringer med liknende pistoler? På forhånd, takk for svar! Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 jeg kan ikke hjelpe deg når det kommer til luftpistoler. jeg vil bareytre min mening om at det er et nydelig våpen Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Har testet den, Har den som Soft.gun desverre, men den er bare deilig å holde i Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Slike pistoler er relativt dårlige og upresise. De er kansje tøffe, men skal du skyte seriøst anbefaler jeg en morini o.l. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Takk for svar folkens. @FLuAA: Jeg er egentlig mest interessert i en pistol for moro, skal ikke satse på å skyte godt på blink osv. Blir vel til å skyte ned ølbokser og annet "stæsj". Med "dårlig" mener du skyteegenskaper/presisjon eller kvaliteten? Jeg har lest at Walther CP99 er en av de bedre pistolene i sitt område, men vet jo ikke om dette kun er "propaganda"; derfor vil jeg høre erfaringer Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jeg kan ikke hjelpe deg når det kommer til luftpistoler. jeg vil bareytre min mening om at det er et nydelig våpen Agreed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå