Lantador Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ...Jeg veit at det er sent på kvelden og du sitter der trøtt forran din PC skjerm. Kanskje lurer du på hva du egentlig driver med oppe så sent å "henger" på en forum langt der ute på internett, sammen med en gjeng datanerder som lurer på hvorfor de får blåskjerm under innstallasjon av nyeste CS. Det er greit, jeg skjønner at du føler deg oppgitt og har lyst til å rive deg løs. Men inne blant all den elendigheten så hadde det vert hyggelig om du hvertfall hadde lagt igjen en aldeles så liten kommentar på hvorfor du stenger tråden min. Det er så lite som skal til veit du. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 hah.. full eller noe? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Slikt skal vel taes over PM til moderator, og jeg skjønner godt hvorfor han stengte tråden. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Jeg føler at det er best å ta det opp i plenum slik at alle kan ta del i det. Nei jeg er ikke full. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg vet jeg ikke burde svare for andre, Men jeg er slik, og meg kan du ikke klandre. Sugende tråder blir rapportert nå og da, moderatorene blir gærne og stenger tråder. Det gir dem ro, da blir'em gla'. Det er da rop og jubel råder. Det er grunnen til at tråder stenges, uansett hvor mye det vrir og vrenges... Om det temaet. Herved rapportert, jeg håper det går bra. For nå vet jeg at en moderator blir gla'. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Nei jeg er ikke full. Jeg er beatifull. Den første tråden din sugde btw. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Slikt tas på pm (i følge retningslinjene). Stenger derfo denne med begrunnelse i setningen over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg