chil Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...fy&nComputer=13 Finnes ikke denne helt likt med et annet navn? som er billigere.. Whitebox CL25 takker Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Netshop solgte den før. Vet ikke om de fortsatt selger den. Det er en Uniwill maskin. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 En jeg kjenner kjøpte en Whitebox for noen mnd siden. Har vert endel tull med den. Den må helt til USA for å fixes. Tar veldig lang tid med reprasjoner. Bestillte en TUNPO1557E, jeg. Ikke en biff, men en kotelett til pølsepris. Lenke til kommentar
chil Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 En jeg kjenner kjøpte en Whitebox for noen mnd siden. Har vert endel tull med den. Den må helt til USA for å fixes. Tar veldig lang tid med reprasjoner. Bestillte en TUNPO1557E, jeg. Ikke en biff, men en kotelett til pølsepris. enig i at det er en veldig bra pris. Bra pc også.. men jeg har lyst på 15,4 tommers skjerm.. liker det bedre litt bredt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå