Gjest mafister Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 hvordan styrer jeg andres pcer på lan, og hvordan sender jeg netsend, og hvordan skru av andres pcer fra min ? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 Med NetBus kan du gjøre det. Jeg regner med du får lov med de andre å gjøre det Netsend, skriv i cmd: net send <maskinnavn> <beskjed> Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Med NetBus kan du gjøre det. Jeg regner med du får lov med de andre å gjøre det Netsend, skriv i cmd: net send <maskinnavn> <beskjed> Joda, meg og noen venner som skal teste ut, hvor laster jeg ned netbus, hvordan bruker jeg det, og hvordan vet jeg va maskinen til en venn "heter" ? Edit: fant ut selv hvordan jeg bytter/finner ut va navnet på pcen er men hvor laste ned "netbus" , har hørt om remote adminstrator oxo ? Endret 12. august 2005 av lesling Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 ingen som vet dette? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 www.justfuckinggoogleit.com Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 www.justfuckinggoogleit.com Reported Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Han prøvde bare å hjelpe deg da Selv har jeg lært at man må google det.. Men prøv dc++, de fleste sider her i verden har bare programmer for å fjerne det og sånt.. Endret 13. august 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
Mith Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 http://www.famatech.com/download/ << Remote admin trail. Net send The syntax of this command is: NET SEND {name | * | /DOMAIN[:name] | /USERS} message For å hindre andre i å sende net send til deg skriver du bare: net stop messenger Grunnen til at ingen gidder hjelpe slike som deg er at det garantert skal brukes på lan, for å virke som du har peiling på data. Noe du ikke har siden du ikke vet hvordan man sjekker hostname engang Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) http://www.famatech.com/download/ << Remote admin trail. Net send The syntax of this command is: NET SEND {name | * | /DOMAIN[:name] | /USERS} message For å hindre andre i å sende net send til deg skriver du bare: net stop messenger Grunnen til at ingen gidder hjelpe slike som deg er at det garantert skal brukes på lan, for å virke som du har peiling på data. Noe du ikke har siden du ikke vet hvordan man sjekker hostname engang Har ikke sagt jeg har peiling, og ja, det skal brukes på lan Det har jeg sagt også Edit: har jo sagt at jeg fant ut hvordan jeg fant ut navnet på maskinen Så les hele posten før du slår til med frekkheter Endret 13. august 2005 av lesling Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 14. august 2005 Rapporter Del Skrevet 14. august 2005 Iogmed at alt du ville vite der er temmelig barnslig. Så ser jeg ingen grunn til å introdusere verken metode A eller B. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå