Gå til innhold

Samsung D500 vs. Motorola V3 vs. Nokia 6030i

Varani

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterende feil:

-ikke stor bokstav etter punktum i sms

-skrivefeil i menyene

-ikke mulig å skru av t9 permanent

- det går ikke ann å gjøre andre ting mens du hører på mp3

- kan ikke bruke mp3 som meldingstone

- utrolig irriterende lyd når det er lavt batteri

men detta er bare negative ting da.. er jo masse positivt også :thumbup:

Lenke til kommentar

Har hørt noe negativt, og joda, har jo hørt den lyden når batteriet er tomt. Min bror har denne tlf, så har hørt og sett litt på den.

Men har jo hørt utrolig mye negativt når det gjeldet sms generelt.

- Vanskelige taster

- Rar ordbok

- Kan henge seg opp

-osv..

Men ellers liksom ? i forhold til nokia og motorola, så er vl egentlig dette en ganske så grei tlf ?

Edit: I.f.t SE K500i så må jo denne være bedrE?

Endret av Varani
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er vanskelige taster, kanskje noe rar ordbok, men den blir man vant til.. Telefonen min har _aldri_ hengt seg opp..

Jeg liker personlig Samsung mye bedre enn nokia og motorola, men det er jo forskjellig fra person til person..

Hadde jeg vært deg, og det ikke er sånn hastverk å få en mobil, så hadde jeg heller venta til D600 kommer ut, oppfølgeren til D500, som ser ut til å bli vesentlig mye bedre enn D500..

Mine personlige meninger.. Du kan jo lese litt tester og sånt av de forskjellige mobilene da, så får du kanskje et inntrykk av hvordan de er.

Lenke til kommentar
Har sett diverse bilder av Samsung D600 og det virker som den er litt "rundere" i formen i forhold til D500. Kan dette stemme, eller er det bare jeg som har lagt merke til dette? Ellers er den jo ganske stilig, hadde ventet på denne hvis jeg var deg. ;)

EDIT: leif

Kan sikkert stemme det, også den knappen i midten har fått mye mer plass..

Lenke til kommentar

Ja, det så jeg nå!

Hva synes dere egentlig om denne i forhold til D500 designmessig? D600 har jo betydelig større skjerm om jeg ikke tar feil? Hvis man sammenligner et bilde av D500 og D600 så ser de jo rimelig like ut, men som sagt har jo D600 litt rundere fasong. Og D500 er jo også litt mindre enn D600.

Hva mener dere?

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar

Ja, det så jeg nå!

Hva synes dere egentlig om denne i forhold til D500 designmessig? D600 har jo betydelig større skjerm om jeg ikke tar feil? Hvis man sammenligner et bilde av D500 og D600 så ser de jo rimelig like ut, men som sagt har jo D600 litt rundere fasong. Og D500 er jo også litt mindre enn D600.

Hva mener dere?

Synes den ser mye bedre ut, den er blitt tynnere (i dybden) også..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...