Varani Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg skal straks kjøpe meg ny mobil. Har idag en SE K500i. Jeg står imellom Samsung D500, Motorola V3 og Nokia 6030i. Hvem er best av de? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vet ikke om noen av de andre, men D500 har en rekke småfeil som er nokså irriterende til tider.. Kan jo nevne at D600 kommer snart.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg skal straks kjøpe meg ny mobil. Har idag en SE K500i. Jeg står imellom Samsung D500, Motorola V3 og Nokia 6030i. Hvem er best av de? Regner med at du mener 6230i? Eller mener du virkelig 6030? Lenke til kommentar
Varani Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 seff mente jeg 6230i. Hmm.. Hva slags småfeil er det du tenker på, erlendru ? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Skal du høre på mp3 er det vel en lett match. Med minnekort vinner 6230i. Den har riktignok mindre skjerm enn d500. Irriterende feil: -ikke stor bokstav etter punktum i sms -skrivefeil i menyene -ikke mulig å skru av t9 permanent Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Irriterende feil:-ikke stor bokstav etter punktum i sms -skrivefeil i menyene -ikke mulig å skru av t9 permanent - det går ikke ann å gjøre andre ting mens du hører på mp3 - kan ikke bruke mp3 som meldingstone - utrolig irriterende lyd når det er lavt batteri men detta er bare negative ting da.. er jo masse positivt også Lenke til kommentar
Varani Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Har hørt noe negativt, og joda, har jo hørt den lyden når batteriet er tomt. Min bror har denne tlf, så har hørt og sett litt på den. Men har jo hørt utrolig mye negativt når det gjeldet sms generelt. - Vanskelige taster - Rar ordbok - Kan henge seg opp -osv.. Men ellers liksom ? i forhold til nokia og motorola, så er vl egentlig dette en ganske så grei tlf ? Edit: I.f.t SE K500i så må jo denne være bedrE? Endret 14. august 2005 av Varani Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg synes ikke det er vanskelige taster, kanskje noe rar ordbok, men den blir man vant til.. Telefonen min har _aldri_ hengt seg opp.. Jeg liker personlig Samsung mye bedre enn nokia og motorola, men det er jo forskjellig fra person til person.. Hadde jeg vært deg, og det ikke er sånn hastverk å få en mobil, så hadde jeg heller venta til D600 kommer ut, oppfølgeren til D500, som ser ut til å bli vesentlig mye bedre enn D500.. Mine personlige meninger.. Du kan jo lese litt tester og sånt av de forskjellige mobilene da, så får du kanskje et inntrykk av hvordan de er. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Har sett diverse bilder av Samsung D600 og det virker som den er litt "rundere" i formen i forhold til D500. Kan dette stemme, eller er det bare jeg som har lagt merke til dette? Ellers er den jo ganske stilig, hadde ventet på denne hvis jeg var deg. EDIT: leif Endret 14. august 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har sett diverse bilder av Samsung D600 og det virker som den er litt "rundere" i formen i forhold til D500. Kan dette stemme, eller er det bare jeg som har lagt merke til dette? Ellers er den jo ganske stilig, hadde ventet på denne hvis jeg var deg. EDIT: leif Kan sikkert stemme det, også den knappen i midten har fått mye mer plass.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Ikke for å ødelegge tråden din, men tenkte kanskje at denne linken jeg kommer med nå kanskje kan være av interesse? Review GSM phone Samsung D600 Lenke til kommentar
Varani Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Har sett på D600, og den er nice. Men har litt hastverk.. Også er jo D500 på tilbud nå og slikt også. Så jeg tror jeg går for den for å si det slikt Men tusen takk for alle tips og meninger. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) EDIT: leif Kan sikkert stemme det, også den knappen i midten har fått mye mer plass.. Ja, det så jeg nå! Hva synes dere egentlig om denne i forhold til D500 designmessig? D600 har jo betydelig større skjerm om jeg ikke tar feil? Hvis man sammenligner et bilde av D500 og D600 så ser de jo rimelig like ut, men som sagt har jo D600 litt rundere fasong. Og D500 er jo også litt mindre enn D600. Hva mener dere? Endret 15. august 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 EDIT: leif Kan sikkert stemme det, også den knappen i midten har fått mye mer plass.. Ja, det så jeg nå! Hva synes dere egentlig om denne i forhold til D500 designmessig? D600 har jo betydelig større skjerm om jeg ikke tar feil? Hvis man sammenligner et bilde av D500 og D600 så ser de jo rimelig like ut, men som sagt har jo D600 litt rundere fasong. Og D500 er jo også litt mindre enn D600. Hva mener dere? Synes den ser mye bedre ut, den er blitt tynnere (i dybden) også.. Lenke til kommentar
Varani Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Hei hei igjen. Bare til ren info; Blei aldri noen D500 på meg... Blei en K700i, iogmed en litt rar saldo ;P takk for hjelp anyway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå