cybirg Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg vurderer å kjøpe WaterChill CPU/VGA/Chip Power Kit KT12A- 12VX 12V Pumpe, Dual 120mm. Siden jeg ikke har plass i kabinettet (TT Shark) til en trippel radiator, hadde jeg tenkt å kjøpe en Black Ice Xtreme Radiator Single 120x120mm i tillegg. Slik jeg forstår det så har denne radiatoren fester som passer til 120mm viftefester slik at jeg kan montere den på utsiden av viften som blåser luft ut bak på kabinettet. Er det noen som har en formening om hvor stor effekt en ekstra singel radiator i tillegg til en dual radiator vil ha på kjølingen? Er det verdt å bruke 340 kr (ja jeg får den billig) ekstra? Lenke til kommentar
VbD Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 hvorfor skal du ha en singel og en dual? en dual holder i massevis..synes no jeg da =) Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Jeg har ikke bestemt meg ennå. Det jeg lurer på er om en ekstra singel vil gi særlig effekt. Er det noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Jeg bruker en enkel og en dobbel radiator, men vet ikke om det gir noen spesiellt bedre tempraturer enn hvis jeg kun brukte en dobbel. En av grunnene til at jeg har det sånn er oppsettet av vannkjølingen... Tank - Pumpe - CPU blokk - NB Blokk - Enkel Radiat -Tank . . . . .. . . . . . . . . . . . . . - GPU blokk - Dobbel raddiator -Tank Altså 2 slanger ut av CPU blokk, hvorav en går til GPU, og en går til NB. De går så igjennom hver sin radiator før de "møtes" i tanken. Endret 14. august 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå