Zeph Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Hvad tycks? Edit: Har endra litt, og prisen gjekk ned Er det behov for DVI til denne skjermen? Får eg meir ytelse for pengane enn dette? Endret 13. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Trenger du SATA strømkabel? Ellers fint Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Ser bra ut det der zeph,men er ikke helt enig med deg når det gjelder skjerm. Jeg har hatt akkurat den skjermen selv,men har nå Nec 1770 NX og ville aldri i verden hatt den svære flimrende Samsungen tilbake. Har du sett at Neshop har 1 stk Nec 1770 NX Demo til 2500 kr? Det er en nydelig LCD-skjerm for en billig penge. Edit:Hva med å bare kjøpe det Asuskortet og bytte ut viften med en Zalman. Netshop anbefaler jo det selv,så jeg regner derfor med at du beholder garantien hvis du bytter kjøler. Endret 13. august 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Trenger du SATA strømkabel?Ellers fint Fekk det ikkje med mi maskin, så eg tar ingen sjangser. Er det berre ei vifte som bråker på det kortet? Edit: Første innlegg er oppdatert. Edit2: Ein ny skjerm av den typen du linka til koster 275 kroner meir, er dei 275 du sparer verdt det? Kor lenge varer garantien? Om skjermen er åpna, testa, pakka ned og sendt igjen skulle ein jo tru at det ikkje var noko galt, men det kan jo være ein pikselfeil. EditTres: Kjøper den 17" eg, har ein 19" CRT på kontoret til mor og skulle ikkje LCDen leve opp til forvetningane kan dei berre bytte. Endret 13. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå