kaffi Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Jeg lurer på om denne http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=53363 pcen holder det den lover, jeg synst den virka for god til å være sann. Jeg har sett på diverse andre maskiner også http://www.dinside.no/php/art.php?id=260993 Bla. Asus'en og Tundra'en i omtalen. Kan noen hjelpe meg? jeg har virkelig rota meg inn i jungelen av tilbud. Pcen vil bli brukt delvis som stasjonær erstatter for kontor relaterte oppgaver men jeg vil også ha muligheten til å fyre i gang ett spill om jeg ønsker. Endret 12. august 2005 av kaffi Lenke til kommentar
TEE Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg lurer på om denne http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=53363 pcen holder det den lover, jeg synst den virka for god til å være sann. Jeg har sett på diverse andre maskiner også http://www.dinside.no/php/art.php?id=260993 Bla. Asus'en og Tundra'en i omtalen. Kan noen hjelpe meg? jeg har virkelig rota meg inn i jungelen av tilbud. Pcen vil bli brukt delvis som stasjonær erstatter for kontor relaterte oppgaver men jeg vil også ha muligheten til å fyre i gang ett spill om jeg ønsker. Den HP-maskinen holder det den lover ja. Det eneste jeg så på siden hos MPX som er feil var denne: HP SupportPack - Utvidet serviceavtale 3 år på stedet - NextBusinessDay HPs supportpack gir ikke på stedet service for Pavilion og Presario. Mulig det er en avtale med service MPX ordner med, men på stedet service eksisterer ikke fra HP på den modellen. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Maskinen er sikkert bra nok den, og prisen er grei. Den virker dog noe 'ubalansert' i oppsettet. 1GB ram er jo positivt, men den integrerte grafikken er betraktelig svakere enn på de andre maskinene du har sett på, og XGA på en femtentommer er ærlig talt i minste laget. 'Testen' på DinSide er verdt omtrent like mye som papiret den er trykket på. Inkompetent og inkonsekvent, samt at de bare har sett på specs og synset. Akkurat det kan de fleste her inne klare like bra eller bedre. Lenke til kommentar
maqueman Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg lurer på å kjøpe den maskinen selv. Virker litt ubalansert kanskje, men alt hander vel om hva man skal bruke den til? Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 (endret) spørs om ikke jeg går for Tundra'en. den har "skikkelig" sjerm kort dvs. med eget minne. Og ellers virker den grei. Eneste jeg ikke liker er intel prosessoren. aner ikke hvorfor men liker AMD Endret 12. august 2005 av kaffi Lenke til kommentar
qwert Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Jeg lurer på å kjøpe den maskinen selv. Virker litt ubalansert kanskje, men alt hander vel om hva man skal bruke den til? Selvsagt. Tråstarter nevnte dog spill som et av bruksområdene. Selv om Radeon Xpress 200M under ideelle forhold er den beste integrerte løsningen på markedet blir den aldri raskere enn halvparten av et X300. Med single channel 333MHz DDR blir den ennå en god del tregere. Endret 12. august 2005 av qwert Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 sikklet også på denne.. kommer bare til å bruke den til skolearbeid, samt muuuligens q3/cs ... og da holder den vel i massevis.. Kortleser, BT osv, der er jo kjekt å ha! Ikke noe spillmaskin, litt overdrevent ram, ettersom det ikke er en spillmaskin. MEN det er jo alltids kjekt å ha mye ram, til f.eks videoredigering osv.. Lenke til kommentar
maqueman Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Skulle gjerne hørt noen erfaringer på f.eks støynivå, anyone? Har veldig lyst på en maskin i denne prisklassen. Støy betyr nesten mest, da eg i teorien skal bruke den mest til skolearbeid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå