CurSe Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Beklager at jeg ikke har vært online på b.net, men jeg har MEGET ustabilt nett på hybelen for tiden. Kommer så snart jeg får fikset det. RabagaZt Lenke til kommentar
Imho Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Beklager nok en gang for at clanen har vært lite aktiv , men har vært mye og gjøre i forbinnelse med solestart osv. Prøver og rette på dette Sindre. EDIT;LEIF Endret 27. august 2005 av Imho Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Artig det her, mange folk som fortsatt er intressert i WC3 på dette forumet ser jeg. Lykek til med klanen, skulle gjerne blitt med hvis jeg ikke hadde hatt klan selv. For forrige gang det lagdes klan her på forumet var det ganske hyggelig etter min mening (Clan gc) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Må bare beklage at jeg ikke har vært online på lenge, men jeg sliter en del med min Wireless USB Dongle. Mister nett jevnt og trutt En annen ting er at jeg har for lite ram i denne maskinen, men har kjøpt 1024mb ram så når de kommer så logger jeg inn på b.net. RabagaZt Edit: Og jaggu så er et "nytt" skjermkort på vei også. Endret 7. september 2005 av CurSe Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Beklager for dobbelpost, men svar på PM har jeg ikke fått. Lever clanen fremdeles? Har fått RAM, skjermkort og stabilt nettverk, men det ser ut til at jeg har blitt kicket fra clanen(eller at den er oppløst). Er det mulig å få komme inn i varmen igjen? Lenke til kommentar
Patton Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Tenkte jeg kunne bumpe denne traaden. Saa, eksisterer denne klanene enda? Jeg spiller for tiden Warcraft 3 Frozen Throne. Spiller det ikke saa ofte, men det hadde vaert moro om det fantes noen andre som ogsaa spiller av og til slik at vi kunne ha spillet sammen naar det passer. Maa ikke noedvendigvis vaere en klan, friendlist er ogsaa ok. Eneste betingelsen jeg stiller er at dere ikke har "drittunge" fakter (flaming, whining, leaving). Spiller ogsaa "mye" DotA-Allstars. Spesielt her er drittungene mest irriterende. Mitt B.net nick er: kochujang Endret 11. februar 2006 av Patton Lenke til kommentar
steffler Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 you guys can count on me! jeg blir med!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå