Gå til innhold

Søker folk til wc3 tft clan.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor gjorde du det? Hvis du har kjøpt spillet har du vel cd'en også? :hmm:

EDIT, en kamerat av meg hadde det samme problemet , man kan Ikke bruke vanlig crack på bnet , du må ha en spesial crack , er nok lurest og bruke cd'en

Endret av Imho
Lenke til kommentar

Ja, eg har cd-en og. Men grunnen var at vi er fleire pcer i huset og lillebroren min speler og wc3. Var derfor eg gjorde det.

Vel denne cracken har fungert all den tid eg har brukt den. Dette er 1 gangen eg har fått beskjed om at cd-keyen er i bruk av ein anna person. Men eg kan teste om det går på den pcen der spelet ikkje er cracka.

Endret av scorpion87
Lenke til kommentar

Jeg vil bare informere alle om at vi har nå lagd clanen , men det er ikke noe "vits" i å spille før om 1 uke fordi clanen må "godkjennes" , og det bruker den en uke på , og vi får ikke noen Wins / loss hvis vi spiller .

Sindre.

Lenke til kommentar

Stemmer , e-mailen har ingen ting å si ; jeg har 10 - 15 accounter selv ;):p

Kan dere vente 1 uke med å skifte til clantag forran hadde det vært supert - for vi kan ikke gjøre noe med clanet før den tid , og jeg vet ikke om jeg kan invite nye members.

Sindre

EDIT;leif

EDIT2; du trenger ikke registrere kontoen med en e-mail heller ;)

Endret av Imho
Lenke til kommentar

Beklager at clanen har vært litt innaktiv i det siste- Men jeg tenkte vi skulle vente 1 uke altså førstkommende Søndag, for da er clanen "godkjent" og da kan vi begynne og spille games å vi får clan stats.

Sindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...