Imho Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Får ta med punktom eller noe da , hvis det går ann ? EDIT ; dette finner vi ut av i morgen Endret 13. august 2005 av Imho Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Skal prøve å være online klokken 14:00, men jeg vet ikke nickene deres på b.net. Hvis RabagaZt ikke skulle dukke opp så ta en /w RabagaZt til meg Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Eg har eit lite problem med og komme meg innpå spelet. Får beskjed om at cd-keyen er i bruk. Lenke til kommentar
Imho Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 hmm... Uff da. Har du real cd - key da ? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Ja, spelet er kjøpt og alt. Men eg har lasta ned ein crack slik at eg kan spele det uten å bruke cd-en. So cd-keyen min skal vere gyldig. Lenke til kommentar
Imho Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hvorfor gjorde du det? Hvis du har kjøpt spillet har du vel cd'en også? EDIT, en kamerat av meg hadde det samme problemet , man kan Ikke bruke vanlig crack på bnet , du må ha en spesial crack , er nok lurest og bruke cd'en Endret 14. august 2005 av Imho Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Ja, eg har cd-en og. Men grunnen var at vi er fleire pcer i huset og lillebroren min speler og wc3. Var derfor eg gjorde det. Vel denne cracken har fungert all den tid eg har brukt den. Dette er 1 gangen eg har fått beskjed om at cd-keyen er i bruk av ein anna person. Men eg kan teste om det går på den pcen der spelet ikkje er cracka. Endret 14. august 2005 av scorpion87 Lenke til kommentar
Imho Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Men dere som sa at dere skulle være med , det hadde vært fint om dere kom nå , for vi er for få til å lage clanet i dette øyeblikk. Sindre Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Men eg vil gjerne vere med. Håper det går bra sjølv om eg ikkje kjem meg innpå? Lenke til kommentar
Imho Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 ja , selvfølgelig , men poenget er at vi ikke får laget clanet hvis ikke det er flere som kommer inn . vi manger 3 stk. Lenke til kommentar
Imho Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Det kom for få , så vi skal prøve igjen kl 8 i kveld - da regner jeg med at alle som sa de skulle være med kommer . Sindre. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Bare for at folk skal se at det er liv i tråden. Vi er inne på b.net nå og mangler 3stk. Kanal EwT Endret 14. august 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Imho Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Jeg vil bare informere alle om at vi har nå lagd clanen , men det er ikke noe "vits" i å spille før om 1 uke fordi clanen må "godkjennes" , og det bruker den en uke på , og vi får ikke noen Wins / loss hvis vi spiller . Sindre. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Okay. Men dette med og lage ny konto med clantagen foran.. Er det noke som bere kan gjerast kortid som helst? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Okay. Men dette med og lage ny konto med clantagen foran.. Er det noke som bere kan gjerast kortid som helst? Det kan du gjøre når du vil, men er ikke helt sikker på om du kan bruke samme E-mail på f.eks 3 foskjellige kontoer. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Okay. Ordner det i måra eg då. Det med E-mail er ikkje noke problem får eg har fleire mail adresser Clantagen er EwTh sant? Lenke til kommentar
Imho Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Stemmer , e-mailen har ingen ting å si ; jeg har 10 - 15 accounter selv Kan dere vente 1 uke med å skifte til clantag forran hadde det vært supert - for vi kan ikke gjøre noe med clanet før den tid , og jeg vet ikke om jeg kan invite nye members. Sindre EDIT;leif EDIT2; du trenger ikke registrere kontoen med en e-mail heller Endret 15. august 2005 av Imho Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kan jeg være med? Bruker å være aktiv "WarCraft3 player" . Men spiller mest radom brett. Like; sheep tag,TD etc.. Hva heter clanen? ftf? ingame nick er; Stifi Lenke til kommentar
Imho Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Beklager at clanen har vært litt innaktiv i det siste- Men jeg tenkte vi skulle vente 1 uke altså førstkommende Søndag, for da er clanen "godkjent" og da kan vi begynne og spille games å vi får clan stats. Sindre. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ok. Gleder meg til søndag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå