Gå til innhold

Søker folk til wc3 tft clan.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supert :) Men jeg må få advare dere at det for øyeblikke består mest av "noobs" så ikke forvent dere så mye :) Vi skal kanskje bli litt mere seriøse men vi trenger jo 10 stk for og lage clan . Hvis dere fortsatt er interisert Joine Chan " EwT " i wc3.

Mvh sindre :)

EDIT: men det blir nok mest for fun en stund framover ihvertfall :)

Endret av Imho
Lenke til kommentar

Har selv klan, men ingen warcraft 3 divisjon. Har selvsagt spillet og kunne godt tenke meg å bli med i klanen, da du sier at det bare er for fun nå i begynnelsen.

Jeg kan stille opp med forum, som dere finner her. Videre holder jeg på å mekke en klanside. Eventuelt kan jeg da hvis det er noe ønske for det oprette en WC# kategori i klankategorien på forumet mitt.

Sjekker dog ut den channelen dere snakket om, og ser om det er noe aktivitet der.

Lenke til kommentar

Supert! :) Vi har vært litt innaktive i dag , men vi prøver og få laget clanen senere i kveld eller i morgen , håper det passer for alle :)

Sindre

EDIT: Orresnei - det hadde vært kjempe fint :thumbup:

Endret av Imho
Lenke til kommentar

Jeg har da opprettet en testkateogri for wc3 klanen deres. Jeg vil skifte til fullt klannavn når noen forteller meg hva det var igjen ;) Jeg har ingen passordbeskyttelse på denne da jeg mener vi kan vente med dette. Man må være medlem for å poste. Dere er selvfølgelig også velkomme til å poste i de andre kategoriene.

www.orresnei.com/forum

Lenke til kommentar

Flott :thumbup: EwT står for noe så harry som " Enthrone war Triumphant " , vi var ikke så veldig creative på navn, så vi brukte litt av navnet fra en cd, men er gjerne åpne for nye navn :p

Sindre.

Endret av Imho
Lenke til kommentar

Dersom det er akseptabelt kan dere gå inn som divisjon under Fury of the Norsemen [FotN]. Da vil dere selvfølgelig bli en del av den nye web-siden jeg mekker samt at dere får tilgang til den låste delen av forumet som kun er for klanmedlemmer. Hva sier dere?

Lenke til kommentar

Alle møter kl 14:00 på chan " EwT " i morgen 14/8 ( eller i dag egentlig ) . Alle er velkommen, hvertfall for den første mnd :)

Leif.

EDIT; orresnei - kan ikke du sende meg e-mail , med e-mailen din ? Siden du ikke får mine e-mails ?

Endret av Imho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...