Imho Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg søker folk til en wc3 tft clan , mest for "fun" alle er velkommende , er du interistert, siifra. Mvh Sindre Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg vil gjerne være med. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det høyrest jo kjekt ut! Eg vil gjerne vere med Lenke til kommentar
Imho Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Supert Men jeg må få advare dere at det for øyeblikke består mest av "noobs" så ikke forvent dere så mye Vi skal kanskje bli litt mere seriøse men vi trenger jo 10 stk for og lage clan . Hvis dere fortsatt er interisert Joine Chan " EwT " i wc3. Mvh sindre EDIT: men det blir nok mest for fun en stund framover ihvertfall Endret 13. august 2005 av Imho Lenke til kommentar
Imho Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Det hadde vært fint om dere tok kontakt snarest for vi skal lage clan og vi trenger 10 stykker så fort som mulig for å få chan. Sindre. EDIT;leif Endret 13. august 2005 av Imho Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Gjer ikkje noke at det er noobs Er ei stund sida eg spelte masse wc3 og er litt ute av form:p Eg spela med Orc. Håper det går bra:) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Har selv klan, men ingen warcraft 3 divisjon. Har selvsagt spillet og kunne godt tenke meg å bli med i klanen, da du sier at det bare er for fun nå i begynnelsen. Jeg kan stille opp med forum, som dere finner her. Videre holder jeg på å mekke en klanside. Eventuelt kan jeg da hvis det er noe ønske for det oprette en WC# kategori i klankategorien på forumet mitt. Sjekker dog ut den channelen dere snakket om, og ser om det er noe aktivitet der. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det var jo stilig Va innpå forumet ditt no, bra det! Eg er innpå channelen no, er 5 stk innpå med meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 ja jeg kan gjerne være med i en clan jeg, men spiller bare w3 for gøy og er ikke en spesialist Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Bra bra bere og joine channelen på wcr tft og sjekke ut om noken er innpå. Lenke til kommentar
Imho Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Supert! Vi har vært litt innaktive i dag , men vi prøver og få laget clanen senere i kveld eller i morgen , håper det passer for alle Sindre EDIT: Orresnei - det hadde vært kjempe fint Endret 13. august 2005 av Imho Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg har da opprettet en testkateogri for wc3 klanen deres. Jeg vil skifte til fullt klannavn når noen forteller meg hva det var igjen Jeg har ingen passordbeskyttelse på denne da jeg mener vi kan vente med dette. Man må være medlem for å poste. Dere er selvfølgelig også velkomme til å poste i de andre kategoriene. www.orresnei.com/forum Lenke til kommentar
Imho Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Flott EwT står for noe så harry som " Enthrone war Triumphant " , vi var ikke så veldig creative på navn, så vi brukte litt av navnet fra en cd, men er gjerne åpne for nye navn Sindre. Endret 13. august 2005 av Imho Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Dersom det er akseptabelt kan dere gå inn som divisjon under Fury of the Norsemen [FotN]. Da vil dere selvfølgelig bli en del av den nye web-siden jeg mekker samt at dere får tilgang til den låste delen av forumet som kun er for klanmedlemmer. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Imho Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Hva mener du med " gå inn som divisjon" ? EDIT; Orresnei hvis ikke du har fått den nå så tror jeg at jeg blir nødt til og skrive den her på forumet. Endret 13. august 2005 av Imho Lenke til kommentar
Imho Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Supert Kan vi bli enige om at vi prøver og "danne" clanet i morgen , skal vi si rundt kl 2? hvis det passer for alle. Sindre. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Jeg kan bli medlem hvis dere går god for meg. Er ikke så særlig flink i Frozen Throne, har 12/12 i stats Nick: RabagaZt Train acc: tZagabaR Edit: Hvilken kanal i morgen klokken 14:00? Endret 13. august 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Imho Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Alle møter kl 14:00 på chan " EwT " i morgen 14/8 ( eller i dag egentlig ) . Alle er velkommen, hvertfall for den første mnd Leif. EDIT; orresnei - kan ikke du sende meg e-mail , med e-mailen din ? Siden du ikke får mine e-mails ? Endret 13. august 2005 av Imho Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Tag'en "EwT" er allerede opptatt, av en RoC klan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå