Gå til innhold

Ulike spørsmål for Ubuntu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvifor vil du ha 1.5? Eg har nyaste, og eg har ikkje merka ein einaste forskjell.

 

EDIT:

 

It features some major security fixes and some minor bug fixes

 

Dersom det er ein sikkerheitsfiks, så har du nok eigentleg versjon 1.5 allereie, sidan Ubuntu alltid tettar sikkerheitsfeil, men ikkje oppgraderar versjonsnummeret.

Endret av objorkum
Lenke til kommentar

Å kompilere eit program har ikkje ein fast framgangsmåte. Ein lastar som regel ein ein komprimert fil, pakkar den ut, les INSTALL og README, og gjer det som står der, som ofte er:

 

./configure
make
make install

 

Får du feilmeldingar er det fordi du manglar ting som programmet treng (slike ting som pakkesystemet ordnar).

 

Merk at det er ein fordel å gjere programmet om til ein pakke som du kan bruke pakkesystemet til å installere/avinstallere i staden for "make install".

Endret av objorkum
Lenke til kommentar
#10 Add or Remove applications

Jeg får aldri frem noe på Add or Remove applications. Den står bare å loader hele tiden. Samme skjer hvis jeg høyreklikker på en tar.gz fil og velger open with Add or Remove applications. Hvorfor funker ikke denne funksjonen? :S

Bruk "Synaptic" i stedet for Add or Remove applications. Add or Remove applications (gnome-app-install) er et uferdig program som (etter min mening) ikke burde være inkludert.

Lenke til kommentar

Les på heimesida til lm_sensors f.eks.

 

lm_sensors har ikkje noko grafisk verktøy, men det finst massevis av program som nyttar seg av lm_sensors.

 

For å finne sensorar på hovudkortet ditt, køyr dette i terminal:

 

sudo sensors-detect

 

Les nøye instruksjonane.

 

For å så hente ut temperaturar:

 

sensors

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...