intel233mhz Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg har nå skaffa n64 emulator på pc'n min og har adapter for å få n64 håndkontroll på pc'n. men da jeg fant fram min gamle sliter av en håndkontroll så var den analoge stikka helt utslitt. så jeg har lett litt rundt etter nettsider som selger nintendo kontroller men har ikke funnet noe. er det noen her som vet om et sted jeg kan få kjøpt slike håndkontroller? Lenke til kommentar
genetex Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Burde klare å finne på qxl, eller bruktmarked greiene inne på hardware.no, ellers kan du jo gå til nermeste elektro-kjede å spørr om de har noe rusk de vil kvitte seg med:P Lenke til kommentar
maradona Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg har en, send meg en PM! Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Sitter selv og spiller Zelda OT på pc`en med emu. Vet jeg har sett for lenge siden noen som solgte adaptere fra n64 kontroll til pc. Hvor har du kjøpt din. Orker ikke søke på nettet etter en. Må ha, har ikke helt 100% roen på tastaturet. Endret 14. august 2005 av oorzako Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå