Nedward Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har akkurat gått til innkjøp av en Razer Diamondback, da jeg hadde installert driveren oppdaget jeg at det var relativt umuligt å manuvrere seg omkring i spill pga. den høye sensitiviteten. Jeg har stilt den helt ned i windows, og i konfigurerings programmet som fulgte med musen, og stilt den helt ned i spillene jeg har prøvd. Men alikevell er den noe høy, spesielt i gta: vice city. Og for å slippe å lage en ny tråd: The Elder Scrolls 3: Morrowind, krasjer når seg skal spille det, kommer meg inn på menyen, men når jeg skal loade en game så blir skjermen svart, og etter et øyeblikk er jeg tilbake på skrivebordet (og nei, jeg har ikke installert noen modder, og ja, jeg har prøvd med den gammle musa). Lenke til kommentar
Blue Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Har den musa jeg også, men har ikke di problemene du beskriver. I win er den stilt på full pupp, men i spill må jeg som oftes stille den på ca. halv edit: Du bruker vell den fungsjonen på musa der du kan justere i farta Endret 12. august 2005 av Blue Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg vet ikke hva problemet ditt kan være, men jeg regner med at du har forsøkt å skifte USB-port? Om så, har du prøvd en USB-PS2 kontakt (bare for å sjekke)? ..og sist, men ikke minst: du har vel ikke drevet på og "overklokka" USB porten sin hastighet? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Vel, ps2 pluggene på hovedkortet mitt fungerer ikke lengre, pga. et defekt tastatur. Og når det gjelder overklokking av usb-portene, så har jeg ikke hørt om det før tidligere i dag, altså, ikke utprøvd. Men jeg har lastet ned den nyeste driveren til musa i et håp om at morrowind skal virke, at andre spill skal bli mere manuvrerbare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå