mobilfreek Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) jeg synes rogues ser morsomt ut... er lei av at warrior ikke er så bra i pvp... skal starte en rogue på den nye servern pga det er mye dps, kan snike meg bak fienden og gjøre mye skade med ambush, mange spillemuligheter, lett og levle med # rogue ftw vet ikke om jeg skal starta troll eller human male.. men uanset blir de rogue edit: mitt idol http://wow.allakhazam.com/profile.html?7111 Endret 14. august 2005 av mobilfreek Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jeg synes rogues ser morsomt ut... er lei av at warrior ikke er så bra i pvp... Uhm.. PvP-specca warriors gjør helt vill damage. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jeg synes rogues ser morsomt ut... er lei av at warrior ikke er så bra i pvp... Uhm.. PvP-specca warriors gjør helt vill damage. vet det men man blir hele tiden stunna, frosset, slowet av icedamage(mage), slowet av totem(shaman) osv... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jeg synes rogues ser morsomt ut... er lei av at warrior ikke er så bra i pvp... Uhm.. PvP-specca warriors gjør helt vill damage. vet det men man blir hele tiden stunna, frosset, slowet av icedamage(mage), slowet av totem(shaman) osv... Men det blir ingen andre klasser? Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jeg synes rogues ser morsomt ut... er lei av at warrior ikke er så bra i pvp... Uhm.. PvP-specca warriors gjør helt vill damage. vet det men man blir hele tiden stunna, frosset, slowet av icedamage(mage), slowet av totem(shaman) osv... Men det blir ingen andre klasser? jomen de har spells som har range, mage kan komme seg unna det med blink, rogue kan ta wanish osv Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Eneste klassene som klarer å holde meg borte er mages og druids. Er enig at det er annerledes i dueller, der alle har en stor fordel mot warriors. Uten charge sliter du, og nesten alle classes kan forhidre at du får brukt den. Syntes forøvrig at warrior er sinnsykt kult å spille, blir aldri lei Har vært på top 3 omtrent hver eneste gang jeg har vært i bg etter jeg fikk reaper + decent gear Ingenting er som en orc warrior! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Eneste klassene som klarer å holde meg borte er mages og druids. Er enig at det er annerledes i dueller, der alle har en stor fordel mot warriors. Uten charge sliter du, og nesten alle classes kan forhidre at du får brukt den. Syntes forøvrig at warrior er sinnsykt kult å spille, blir aldri lei Har vært på top 3 omtrent hver eneste gang jeg har vært i bg etter jeg fikk reaper + decent gear Ingenting er som en orc warrior! EDit: Herregud Endret 14. august 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jeg synes rogues ser morsomt ut... er lei av at warrior ikke er så bra i pvp... Uhm.. PvP-specca warriors gjør helt vill damage. vet det men man blir hele tiden stunna, frosset, slowet av icedamage(mage), slowet av totem(shaman) osv... Men det blir ingen andre klasser? jomen de har spells som har range, mage kan komme seg unna det med blink, rogue kan ta wanish osv Rogues kan ikke vanishe i hytt og pine da. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Eneste klassene som klarer å holde meg borte er mages og druids. Er enig at det er annerledes i dueller, der alle har en stor fordel mot warriors. Uten charge sliter du, og nesten alle classes kan forhidre at du får brukt den. Syntes forøvrig at warrior er sinnsykt kult å spille, blir aldri lei Har vært på top 3 omtrent hver eneste gang jeg har vært i bg etter jeg fikk reaper + decent gear Ingenting er som en orc warrior! ALLTID 1 eller 2 warriors på topp 3 i WSG på min server (sylvanas). Har blitt helt forskrekket i det siste over hvor mye damage en warrior kan få kastet ut av seg. Virker som shamaner er main target for warriorene på sylvanas (jeg har som regel 2-3 stk på meg bestandig ) Før bare LO jeg av warrior, syntes de hadde pinglete damage o.l. Men har nå fått et helt annet syn på de. Sikkert fordi at jeg som mage eide alle warriorene jeg møtte, men at jeg nå som shaman har fått litt problemer med å eie de (bruker iallfall en god del tid på å ta en) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Gikk for Warrior! Kongegøy! Selv om jeg bare er level 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå