Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Skal lage ny melee-char

Anbefalte innlegg

Samt med den nye spellen kan det blir bra burst dmg med:

Normal attack + SoC proc (+ Doomsaw proc) + Holy shock og evt. avslutter med Hammer of Wrath = 1500-3500 dmg.

Ontopic:

Anbefaler ikke rogue hvis du vil drive med End-Game PvE, er ikke store bruken for deg + at det er altfor mange rogues.

Vil anbefale enten Druid for all fleksibiliteten og god healing, priest (heale er morsomt + god i pvp som shadow) eller warrior (artig å tanke).

Vil også anbefale å spille på den nye serveren som kommer.

Edit: Heh, du ville spille melee ja; da anbefaler jeg Warrior.

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en 60shaman å pvp var rimelig døfødt :| Samme greia hele tiden.

Laget en warrior å angrer ikke. Du må spille forskjellig mot alle klasser i pvp og kunne trykke rette knapper til rett tid.

Tanking er mindre gøy synes jeg, men er ikke så mye i instancer så bryr meg egentlig ikke :p

Lenke til kommentar
Hadde en 60shaman å pvp var rimelig døfødt :| Samme greia hele tiden.

Laget en warrior å angrer ikke. Du må spille forskjellig mot alle klasser i pvp og kunne trykke rette knapper til rett tid.

Tanking er mindre gøy synes jeg, men er ikke så mye i instancer så bryr meg egentlig ikke :p

Har også en 60 shaman, men spiller warrior nå. Er enig i at warrior er mye morsommere.

Lenke til kommentar

Har en 60 mage og laget meg en warrior som alt. Dette var jo nesten som natt og dag i forskjell. Veldig forskjell fra magen i forskjell til angrep og utstyr. Jeg kan trygt anbefale warrior og synes du bør starte en på den nye serveren :thumbup:

Lenke til kommentar

Slenger meg på de som anbefaler warrior.

(var litt kjedelig i starten for meg, men det var jo min første karakter og jeg ante ikke hva jeg drev med)

Men tror ikke det er noe som helst i spillet som er så krevende som å tanke. Og Utfordringer = Morsomt :-)

Lenke til kommentar
gjør en utrolig mye damage med paladin ;)

Nå tar du litt hardt i. :o

2k crits....

Crit + Seal of Command crit... = dead clothie

NEI, du roller aldri paladin for å gjøre mad dps. Dessuten knuser en warrior 2k damage anyday. :)

Ja, og så? Paladins kan heale, det kan ikke warrior...

Paladins kan shielde og heartstone, det kan heller ikke warrior. Paladin var aldri ment som en DPS klasse, og eneste grunnen til at paladins nå får nye damagespell er flere tusen fjortisser som klager på at "ze powerful palaydan" er gimp.

Lenke til kommentar
Paladins kan shielde og heartstone, det kan heller ikke warrior. Paladin var aldri ment som en DPS klasse, og eneste grunnen til at paladins nå får nye damagespell er flere tusen fjortisser som klager på at "ze powerful palaydan" er gimp.

Det ser ut som den mye etterlengtede paladinbuffen har gått hardt innpå deg. Foreslår at du prøver andre taktikker mot paladins slik at du slipper å whine om det her på forumet hele tiden :)

Forøvrig tviler jeg veldig sterkt på at det er flere fjortisser som spiller paladin, enn det er fjortisser som spiller shamans, mages, priests, hunters, rogues, warlocks, warriors eller druids.

Men for å gjenta meg selv: Hvis du fortsatt leter etter en meleeclass, ville _jeg_ valgt warrior fremfor paladin og rogue.

Lenke til kommentar

Complexion, synes du ikke det er litt rart at folk roller en supportklass, for så klage over manglende DPS? En paldin gjør glatt mer damage en en druid, med bare ørlite mindre "survivability" over druiden. Om noen trenger "shocks" er det druid.

Edit: Jeg mener fortsatt paladin får denne unødvendige buffen pga all klagingen. Druid trenger mye mer finpuss en paladin, men det ser nå ut som de får litt neste patch. Selv om det kun va katte-form som fikk oppgradering. Hoved-damagespellet til en druid gjør mindre damage en instacasts til andre klasser, er 3.5 sec cast og er seriøst gimp når det er snakk om resist..

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Jo, jeg er enig i at folk som spiller paladins for å gjøre fet dps burde ha gjort grundigere research, men Hammer of Wrath er mer en slags kompensasjon fordi det er håpløst å spille mot mange classes i pvp - nettopp fordi de stikker av.

Jeg ser ingen grunn til å gi noe bedre damage til paladins enn vi/de har nå, men akkurat denne buffen var virkelig nødvendig.

Lenke til kommentar

Druids er jo uansett ganske god i PvE og PvP (i rette hender). Virkelig artig klasse å spille. Har ikke spilt den på level 60 enda, så kanskje ting er litt annerledes da.

Stunsene våre (Paladins) blir som oftest enten blinka eller "trinket" vekk, eller brukt for å heale seg selv opp med Divine Favor elns.

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar
Complexion, synes du ikke det er litt rart at folk roller en supportklass, for så klage over manglende DPS? En paldin gjør glatt mer damage en en druid, med bare ørlite mindre "survivability" over druiden. Om noen trenger "shocks" er det druid.

Edit: Jeg mener fortsatt paladin får denne unødvendige buffen pga all klagingen. Druid trenger mye mer finpuss en paladin, men det ser nå ut som de får litt neste patch. Selv om det kun va katte-form som fikk oppgradering. Hoved-damagespellet til en druid gjør mindre damage en instacasts til andre klasser, er 3.5 sec cast og er seriøst gimp når det er snakk om resist..

Hør her, den eneste måten en druid kan gjøre mindre skade enn en paladin er hvis du er specced restoration og nekter å gå ut av bear form. (og tilogmed da så er det litt tvilsomt)

Men ettersom du tydeligvis er blindet av den gangen onkel paladin teleporterte tilbake til Ironforge akkurat når du skulle spamme dine 250dps moonfire på han

så skal jeg hjelpe deg til å forstå livet til en paladin.

- Ingen måte til å forhindre noen i å stikke av fra en kamp. (Du kan jo bare løpe unna i cheetah hvis du tar litt skade)

- Ingen måte til å stikke vekk fra en kamp (bortsett fra shield + hearth)

- All skade er basert på flaks. Jepp en paladin kan komme opp i 2500dmg på et par slag. En paladin kan også ha en gjennomsnittlig dps på 50 hvis han er uheldig.

- Blant de dårligste talentene i spillet (Druid og Paladins er vel sånn ca sidestilt i dette)

-Ingen klasse har så mange ubrukelige/bortkastede evner i PvP.

En druid har riktignok ikke høy dps, men kan selv VELGE hva han ønsker å gjøre. Du trykker en knapp og dmg popper opp på skjermen din. En paladin buffer seg selv med en "seal" som gjør at han har en SJANSE til å gjøre litt ekstra skade i de neste 30sekundene)

Å se der! En Fyr som prøver å stikke av? Bare bytt til caster formen og fyr løs med root. Kom han for langt unna? Ingen problem, bytt til cheetah å hale innpå.

Jeg sier absolutt ikke at en druid er overpowered. De trenger også forbedringer i Feral og Balance treet. Men du trenger ikke å bli sur fordi at en retribution paladin(dpsFighter) har mer skade enn en Restoration (Healer) druid gjør du vel?

Og jøss paladinene får en spell som gjør like mye skade som en shaman shock, men som kun kan brukes når motstanderen er under 20% hp. I tillegg har den en 1sec casttime og ingen ekstra evner som slow (frostshock) eller interrupt (earthshock)

Det planlegges faktisk mye større forbedringer til paladin klassen. Blant annet fornying av alle talent treene, forbedringer i Seal/Judgment systemet. Bedre DPS Control og Burst Damage, Healing Speed og Mana effektivitet. Blessings og hvor lenge de varer, samt forbedringer av auraene.

Dette her var bare en liten hotfix før de virkelig ser på paladin klassen sannsynligvis imellom 1.8 og 1.9

Edit: Å det var jo en bombe at du var en shaman, ja du har nok tapt ofte i dueller med paladiner ja. :tease:

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

Ett 2k crit gjør deg nok ganske død jo....2k + annen skade palan gjør på deg...da er du død...

Problemet er jo att han kun får gjort det 2k critet etter det er eg utenfor hans rekkevidde...

Trur eg har tapt 5 ganger mot 1vs1 palladin ut av kansje 250...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...