akristina92 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hei. Er herved drittlei av å spllille som caster, så jeg vil lage meg en meele char på en ny server. Da trenger jeg anbefalninger! Hvilken av de 3(4) klassene skal jeg være, og hvorfor? Trenger også anbefalning til et realm som ikke er så alt for mye nede utenom det vanlige. Takk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 vent til onsdag og lag på den nye servern da . anbefaler warrior, trenger ikke rogues nei takk. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 vent til onsdag og lag på den nye servern da .anbefaler warrior, trenger ikke rogues nei takk. Hvorfor vil du anbefale warrior? Lenke til kommentar
WoWgamer72 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Fordi warrior er en artig klasse å spille, de kan gjør sykt med dmg med det rette utstyr. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) vent til onsdag og lag på den nye servern da .anbefaler warrior, trenger ikke rogues nei takk. Hvorfor vil du anbefale warrior? for å få enda en post på postcounten neida, warrior er MYE mer spennende og krevende enn warrior siden du er: A: solo 1)du må bytte litt stances 2) du skader mye, men før lvl 40 har du ikke mortal strike (mojjo ). B: som regel tank i grupper 1) du må holde orden på debuffs og aggro 2) du trenger ikke bytte stances så ofte. Rogues: A: solo 1) spam sinister strike og evistrate 2) bandasje grupper: 1) sap en her og der. 2) pick lock litt 3) spam sinister strike/backstab og evistrate. edit: blah skriving suger på denne tia Endret 12. august 2005 av chokke Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg skal være pala, for det er chill...ikke så mye stress i MC etc. (Jeg spiller priest, og det finnes ikke noe mer stressende) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Paladin = 59 kjedelige levler også står du stille i MC med whispercast og leker buff-npc. Jeg spilte en paladin til level 5 før jeg gikk lei. :o Mye mulig at paladin blir gøy på level 6, men tørr ikke ta den sjangsen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg skal være pala, for det er chill...ikke så mye stress i MC etc. (Jeg spiller priest, og det finnes ikke noe mer stressende) du kan bli min tank Lenke til kommentar
WoWgamer72 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Paladin = 59 kjedelige levler også står du stille i MC med whispercast og leker buff-npc. Jeg spilte en paladin til level 5 før jeg gikk lei. :oMye mulig at paladin blir gøy på level 6, men tørr ikke ta den sjangsen. hehe, samme her.. er litt redd for å prøve noe lengre enn uttafor starting område med en pala Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Vær så snill. Ikke begynn å diskuter noe sånt dritt nå Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Vær så snill. Ikke begynn å diskuter noe sånt dritt nå egentlig så holder vi oss litt on topic (kanskje ikke jeg ) men de diskuterer litt hvorfor du ikke burde velge paladin. edit: Som sagt: warrior Endret 12. august 2005 av chokke Lenke til kommentar
WoWgamer72 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vær så snill. Ikke begynn å diskuter noe sånt dritt nå egentlig så holder vi oss litt on topic (kanskje ikke jeg ) men de diskuterer litt hvorfor du ikke burde velge paladin. edit: Som sagt: warrior jepp...alle er enige, du burde starte en orc warrior på den nye serveren som kommer 17 august Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vær så snill. Ikke begynn å diskuter noe sånt dritt nå egentlig så holder vi oss litt on topic (kanskje ikke jeg ) men de diskuterer litt hvorfor du ikke burde velge paladin. edit: Som sagt: warrior jepp...alle er enige, du burde starte en orc warrior på den nye serveren som kommer 17 august neinei :!: Start hva som helst (alliance)-warrior . Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ingenting er morsommere enn å se onyxia herje med en gnomewarrior! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ingenting er morsommere enn å se onyxia herje med en gnomewarrior! med rosa fletter Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Paladin = 59 kjedelige levler også står du stille i MC med whispercast og leker buff-npc. Jeg spilte en paladin til level 5 før jeg gikk lei. :oMye mulig at paladin blir gøy på level 6, men tørr ikke ta den sjangsen. Lol! Hvordan kan du si noe sånt når du ikke har spilt mer enn til level 5? Paladin er morsomt det, bare ikke forvent å få warrior damage, priest/druid heals eller shammy shocks. Jeg er selvsagt såpass gal at jeg har startet å levele en ny paladin. Ikke spør hvorfor, for det vet jeg egentlig ikke selv. Mulig jeg syns det er gøy med paladin eller noe. Syns egentlig alle klassene er morsomme på sin egen måte. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Laga meg en rogue.. Ble ganske kjedelig etter level 30. (Dette er lenge siden) Vurderer en Warrior. EDIT: Noen som har noen lvl 60 troll warrior bilder? Endret 13. august 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg har selv en Paladin i lvl 42 og syntes Paladin er verd strevet Med retribution build så gjør en utrolig mye damage med paladin Har selv litt holy dette for healingen sin skyld og litt protection for å få mer armor, dette er en build som fungerer utrolig bra for meg. Har å en druid i lvl 14 og dette er en klasse der du kan velge mellom caster og melee, utrolig gøy å ha litt variering. Jeg vet at jeg er litt offtopic nå, men jeg anbefaler også hunter (ranged klasse) dette er en gøy og krevende klasse som gir masse utfordringer. Huntere får nå også ny talent system i neste mod, check it out PS. Har selv en hunter i lvl 52 Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 gjør en utrolig mye damage med paladin Nå tar du litt hardt i. :o Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 gjør en utrolig mye damage med paladin Nå tar du litt hardt i. :o 2k crits.... Crit + Seal of Command crit... = dead clothie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå