ThOms-N Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Har hørt en sang på Voirspielshowet til Radio Sunnhordland, Jærradioen, Atlantic ++ Denne har jeg store problemer med å få tak i.. Kan virke som om dette er en Hobby DJ?? Noen som vet hvor denne melodien kan skaffes? Må berre ha den.. Har sjekket platebutikker osv.. Setter stoooor pris på om noen kan hjelpe.. Med stor takk Thomas.. Edit: Skreiv med små bokstaver i Emnetittel Endret 12. august 2005 av ThOms-N Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Først av alt kan du jo ta å ikke skrive med store bokstaver i emnefeltet, så kanskje noen kan hjelpe Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Mener jeg har hørt om Dj Sorensen.. Men den sangen kan jeg ikke kobble sammen.. Det lureste du gjør,er å ringe den radioStasjonen å høre med de. Og si fra om dato,og ca klokkeslett du hørte den.. De logger all musikk de spiller,og klokkeslett.. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Er jo en mulighet det.. Men det er ganske mange lokalradioer som har samme sending. Vet ikke helt hvilken som kjører det showet.. Men det kan vel la seg finne ut. Håpte berre noen her kanskje visste. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Har funnet at at det staves Dj Zorensen. Skal ikke være lett. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Så forresten at det var noen som spurte etter noe med den artisten på sonen på tv2 Veldig til hjelp sikkert Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Har sendt mail til Bakmannen Anders Sørensen Han kan sikkert gi meg svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå